דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות את משמעות החיים

לגלות את משמעות החיים

שאלה: אתה עוסק בלימוד משמעות החיים כל חייך, אבל האם משמעות החיים איננה פרטית עבור כל אדם?

תשובתי: נכון, אנחנו שונים זה מזה לחלוטין. עבור כל אחד משמעות החיים היא פרטית, וכדי למצוא אותה, קיימת שיטה שנקראת "חכמת הקבלה" שנותנת לנו מכשיר שבאמצעותו כל אחד יכול להשיג את משמעות החיים שלו.

לכל אחד יש נשמה ומקור נשמה משלו, ייעוד משלו ודרך משלו להשגת המטרה והשגת משמעות החיים. לכן, כל אחד הולך בדרך הייחודית לו. עם זאת, כולם חייבים לדעת כיצד ללכת כדי לא להגיע למבוי סתום, ללכת לאיבוד, או לסטות אפילו במעלה אחת, מפני שסטייה קטנה עלולה להפוך בהמשך לסטייה גדולה.

בכדי להשיג את המטרה בצורה נכונה, דרושים מדריכים מיוחדים, מיומנויות, וכלי עזר כמו מטה הליכה, מצפן, מפה, וכל מה שהכרחי למטייל שיוצא למסע. חכמת הקבלה מציידת אותנו בכלים הללו. היא מאפשרת לנו לגלות בתוכנו את מכשיר הניווט של חיינו, כמו נהג שמתקדם לנקודה שנקבעה בעזרת מכשיר ניווט. מכשיר הניווט הפנימי שלנו מלמד אותנו באיזה אופן עלינו לנוע ולאן, כיצד לא לסטות הצידה, וכיצד להתקדם בדרך הקצרה ביותר להשגת הטוב ביותר, למטרת החיים הנכונה.

מטרת החיים היא אחת לכולם: על כל אחד מאיתנו להגיע למצב הנוח ביותר, אבל המצב הזה הוא אינדיבידואלי עבור כל אחד מפני שלכל אחד נשמה משלו, מקור משלו ואוסף פרמטרים משלו. לכן, על כל אחד להגיע למצב הנוח ביותר בדרך שלו, בהתקדמות לכיוון הנקודה שלו.

אני מאחל לכולם הצלחה בזה!

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.10.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest