דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות את העולם דרך 22 תבניות

לגלות את העולם דרך 22 תבניות

שאלה: העולם שאני רואה לפניי, זו אות או אוסף של אותיות? אנחנו כותבים את העולם הזה או קוראים?

תשובתי: אנחנו רואים את העולם הזה כביכול דרך תבנית שדרכה עובר אלינו האור. ודאי שזה לא אותו אור עליון, שמשפיע עלינו היום, אבל בכל זאת איזו הידמוּת אליו. הוא עובר דרך 22 תבניות ובאופן כזה משתקף בנו. אני לא רואה את תבניות האלה, אני לא רואה את האור שעובר דרכן. הכול מתרחש בתוכי, אני רואה כבר את התוצאה של מה שמתרחש בתוכי: כיצד האגו שלי, החושים שלי, הרצון שלי מקבל השפעה מהאור דרך 22 התבניות האלה.

שאלה: האם זה מצביע על כך שאדם רגשי במיוחד יכול פתאום להתחיל לדבר עברית או להתחיל לכתוב בעברית?

תשובתי: כן, בוודאי.

שאלה: האם בלימוד השפה העברית ישנה איזו פעולה רוחנית, בדומה לעבודה בקבוצה? כי למרות שאני יודע שזה נכון, בכל זאת אני לא יכול להכריח את עצמי ללמוד עברית.

תשובתי: השיחה שלנו זה לא שיעור בשפה העברית. אלא נועד כדי לספר לכם באיזה קוד משתמשת חכמת הקבלה לצורך תיאור פעולות של העולם העליון. אם לא היינו לומדים את ההשפעות שלהן עלינו ואת התוצאות מהן, אז לא היינו לחלוטין יודעים ולא מתעניינים בשפה. היא באמת הייתה מתה. אבל היא הופכת ליותר ויותר חיה, מפני שיש ליותר ויותר אנשים בעולם שלנו רצון לגלות ולדעת, כיצד האור העליון מנהל אותם. ולדבר עם האור העליון לפי העיקרון "הוא לי, ואני לו" אפשר רק דרך תבניות, דרך 22 דמויות שנקבעו. המערכת הזאת עובדת בדיוק באותו אופן שבו הקלדנו בעבר אותיות במכונות כתיבה על הנייר.

מתוך שיעור וירטואלי, 6.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest