דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לגלות את האוניברסאליות של חכמת הקבלה

לגלות את האוניברסאליות של חכמת הקבלה

photo_rav_gh70_271.jpg

שאלה: אני כותב לך מוונצואלה. כיצד אנחנו יכולים לבחור סביבה טובה, אם אנחנו חיים במדינה עם המון בעיות פוליטיות, שבה העם מחולק ומפורד, והרבה פעמים המצב התעסוקתי קשה ביותר?
תשובתי: חוכמת הקבלה מיועדת לפתרון של בעיות העולם הזה, בדרך של התעלות האדם מעל הבעיות. כל הבעיות והצרות באות מכיוון הבורא, דווקא במטרה לחייב אותנו להתעלות מעליהן. על ידי הסברה, אתה נושא את האפשרות להתגברות אמיתית על הבעיות.

שאלה: למה כאשר אתה מדבר על הפצת חכמת הקבלה, אתה אף פעם לא מזכיר את המזרח? מה יקרה בחלק הזה של העולם? האם האנשים שחיים שם, אינם יכולים ללכת בדרך התיקון ולהימנע מייסורים?
תשובתי: אני מתכוון לבני אדם בכל העולם. רק שכרגע אין לנו הרבה קבוצות וחברים במזרח, לכן אני מזכיר אותם לעיתים רחוקות.

שאלה: אני לא מסכים לעובדה, שחוכמת הקבלה זו השיטה היחידה להתקדמות רוחנית. אני סבור, שלבורא יש מספיק אפשרויות להתפתחות רוחנית לכל אדם, ולא תלוי אם הוא לומד את חוכמת הקבלה או לא. כמו כן אני חושב, שבתרבויות שבהן חוכמת הקבלה אינה נפוצה, היו אנשים אשר השלימו את תיקונם הרוחני.
תשובתי: אני מציע לך להכיר לעומק את החומר של חוכמת הקבלה ואת מה שהיא נושאת לעולם הזה מהעולם הקדום, כאשר כל הציוויליזציה שלנו הייתה במקום אחד, בבבל, ואז כתוצאה מאפשרות להביא אותנו לאיחוד, התגלתה חוכמת הקבלה. אתה תגלה את האוניברסאליות שלה ואחר כך תביע שוב את דעתך.

ידיעות קודמות בנושא:
בבל
כשמחיצת הברזל נופלת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest