דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגדל את הסביבה כמו את הילד האהוב

לגדל את הסביבה כמו את הילד האהוב

שאלה: איך אני יכול לחזק את הסביבה, כדי לקבל ממנה את הרגשת חשיבות המטרה?

תשובתי: אם אתה תיתן חשיבות לסביבה, אז היא בחזרה תעביר לך את חשיבות המטרה. ואל תשים לב, איך הסביבה הזאת מתנהגת. זה לא חשוב מה שאתה רואה, כי אתה לא רואה שום דבר בצורתו האמיתית.

אתה צריך פשוט כל הזמן להשקיע בסביבה, כאילו שהיא בולעת לתוכה הכול. התפקיד שלך זה לתת לסביבה את חשיבות המטרה, חשיבות הבורא, הדרך הרוחנית, הלימוד. ויכול להיות, שכתשובה אתה תראה איך כולם מזלזלים בזה ומזלזלים בך – גם את זה הבורא מסדר לך.

אתה צריך להבין שאתה עובד מול הבורא שמצטייר לך בצורה של חברה. ויכול להיות שהבורא יראה לך את הסביבה בצורה מקולקלת לגמרי. אך זה לא משנה, אתה בכל מקרה חייב להשקיע בה ולהשפיע לה, בכיוון אחד.

והכיוון השני, זו הקבלה שלך מהם שנועדה רק כדי ללמד אותך איך אתה צריך להשתכלל עוד יותר, ולמרות הכול להשפיע להם את גדלות וחשיבות המטרה. ותעזוב את כל החשבונות על כמה שאתה יכול לקבל בחזרה. כל החשבונות ההפוכים הם אגואיסטיים. אם אתה מתחיל לחשוב איך העליבו אותך ואיך מתייחסים אליך – זה הכול האגו.

אתה צריך לראות לפניך את הקבוצה בכזאת צורה שלא ידאיג אותך כל מה שמתרחש כלפיך. לא משנה איך מגיבים אליך אתה צריך בתשובה רק לתת ולתת, כמו לילדים קטנים, עד שהם יגדלו.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 26.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
חשיבות המטרה
נוסחת החשיבות
ניצוץ אחד שמדליק אלפי נרות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest