דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לברך על כל התנאים של ההתקדמות

לברך על כל התנאים של ההתקדמות

שאלה: כדי שהבקשה שלנו לרוחניות תהיה נכונה, אנחנו צריכים לכלול בה את החיבור, את הביטול ההדדי זה כלפי זה, וכמו כן, את כל העולם שאליו אנחנו מעבירים את החיבור שלנו. במה קודם כל אנחנו צריכים להתמקד, האם בהתקפה הפנימית שלנו?

תשובתי: לא צריך שום התקפה. אנחנו תמיד צריכים להחזיק את עצמנו יחד, כי המערכת שבה אנחנו נמצאים היא אינטגרלית ונצחית.

אנחנו צריכים לחיות במצב של איחוד, ואז אנחנו נבין שאנחנו כל הזמן נמצאים בתוך הנפח הזה, שאנחנו נצחיים ומושלמים! וכל השאר, זה קטוע, מקולקל וגוסס, מפני שזה מנתק אותנו מהנצחיות, מההידוק המושלם בינינו. נסו לתאר לעצמכם איפה הנצחיות והשלמות ואיפה הקיום שלנו ומדוע הם שונים, ואתם תראו שאלה שני מישורים מקבילים. לא כדאי ליפול למישור התחתון.

שאלה: אבל אם אני לא בהתקפה כל הזמן, אז אני כביכול נופל.

תשובתי: אבל אל תתקוף. לא צריך לתקוף את ה"קליפות", פשוט צריך להבין שהן באות לצורך ההתפתחות הנכונה שלך. אפשר כמובן לקרוא לזה גם התקפה, אם כך זה יותר קל לך.

אחר כך אתה מתחיל לאהוב את ה"קליפות", לברך על הרע כמו על הטוב, מפני שכל זה לצורך ההתקדמות שלך קדימה. ואפילו יתרה מכך, כל ההפרעות הללו מהוות מנוע של ההתקדמות שלנו.

שאלה: יוצא, שאנחנו דוחפים את עצמנו מההפרעות.

תשובתי: ודאי! כי זה כל החומר שלנו! הוא מתגלה לך יותר ויותר. אתה מתאר לעצמך שהשׂכל והרצון שלך הופכים פי כמה יותר גדולים, ואם אתה משתמש בהם נכון אז בהתאם לזה גדֵלים בך גם הכוחות. וכך אתה גדל.

בעולם שלנו ילד גדל מזה שהוא מקבל ומעכל את המזון. התהליך המאוד לא פשוט הזה גם כן בנוי על בעיות של עיבוד של מה שלגמרי לא טבעי עבורו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 07.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
להיאבק ולא להיכנע!
אין הפרעות שלא ניתן להתגבר עליהן
עבריין, תעניש את עצמך לבד!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest