דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא תתפוס "טרמפ" לרוחניות !

לא תתפוס "טרמפ" לרוחניות !

laitman_2009-07_0211_70.jpg

שאלה: אם אני משיג את כל העולם הזה, אז אוכל להרוויח את כל הכסף, לרכוש את כל ערוצי הטלוויזיה, להפיץ את חכמת הקבלה לכל האנושות, כל העולם ישיג רוחניות – וימשוך גם אותי אחריו. מכאן נובע, שבעזרת ידע ואפילו עושר, אני יכול להשיג רוחניות?

תשובתי: גם אם כל העולם ישיג דרגה רוחנית, אתה לא תשיג יחד איתם: אתה תצטרך להשקיע מאמצים, בהתאם לשורש הנשמה שלך, כדי לתקן אותה, אחרת לא יהיה לך חוש קליטה ותפיסה (כלי) כדי להרגיש רוחניות.

רוחניות לא ניתן להגיש בצורה מוכנה לאף אחד. גם אם כולם יתוקנו, הם ייקחו אותך לרוחניות, אבל אתה תישאר סך הכול נקודה ביניהם – ולא תוכל להרגיש אותה.

הרי גם עכשיו אתה נמצא ברוחניות, מסביבך עולם אין סוף, אבל אתה לא תופס ולא מרגיש אותו, כי יש לך העדר של יכולת להרגיש אותו.

אף אחד לא יפתח אותך אלא רק אתה בעצמך. התפתחות זו מתרחשת תחת השפעת אור עליון בלבד, ורק במידת ההשתוקקות שלך אליו.

ורק התנגשות בין אור ורצון, רק יציאות וכניסות של האור, יוצרות אפשרות להרגיש אותו. אז מי יבצע זאת, אם לא אתה?

מובן מאליו, שאם אתה משפיע לאחרים, משקיע את עצמך בהפצת חכמת הקבלה – זה עוזר לך. אבל המאמצים שלך חיוניים ביותר. הרוחניות נרכשת לא על ידי כסף, אלא על ידי עבודה אישית !

אחרת במה תרגיש רוחניות? אתה חייב להיות רעב. אתה חייב לפתח בתוכך רעבון – להשפעה, לקשר עם הזולת, לאיחוד עם הבורא. האם מישהו ירים אותך וישא אותך על כפיים, איתו כמטען?

רוחניות אתה יכול לקבל גם עכשיו ! מסביבך – עולם אין סוף ! מה מפריע לך? – רק העדר הרצון…

מתוך שיעור על מאמר "חכמת הקבלה ומהותה", 08.11.2009

רשומות קודמות בנושא:
כמו להשליך נעליים לעבר הרמזור…
כיצד לגלות את הבורא

One comment

  1. כול הדך אל הרוחניות היא אגואיזים בלבד כך אני חושבת למרות המאמצים האדרים לאין סופיים אתה לא תוכל להגיע ואם זמנך לא הגיע הכול כתוב מראש נכון עוד לפני שנולדנו אז למה לא נש ב בשקט וננוח ורק כאשר נרגיש כי הגיע השעה נפעל מהר ובמסירות אך אך נידע כי הגענו או בגלל הרגע הזה אנו עובדים ומשתדלים לפעמים כול חיינו .. הכול כול כך מרגיז והדרך הנכונה היא אם תדע  להיות מאושר בכול רגע הגעתה וכול הכילים האלה חשובים רק וכדי להגיע לכאן בפנים אושר שם תמון הכול ..ואת האושר אי אפשר לקבל מתוכנה והשפעה כי זה רק אומר שרוצים להגיע למשהו ולא מגיעים אז לא מאושרים אז איך אפשר לאכול את העוגה ולא לחתוך אותה …

    ממני שירי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest