דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא רואים אין סוף? תרכיבו משקפיים!

לא רואים אין סוף? תרכיבו משקפיים!

מיכאל לייטמן

העולם שלנו – זו יציקה והעתקה של אין סוף, אבל רק ברמה הנמוכה ביותר של הרגשות, בהבנה והרגשה של המציאות רק במידה אפסית. למעשה אנחנו רחוקים באופן מקסימאלי מהתפיסה השלמה. בדומה לאדם עם ראייה לקויה שלא רואה כמעט כלום ללא משקפיים. הוא בקושי מזהה את הסובבים, למרות שהם נמצאים לידו.

רגשות רדומים ומטושטשים, זאת המנה המזערית של המודעות הברורה של אין סוף. זה מה שמהווה העולם שלנו. אבל אנחנו תמיד מגלים את התמונה השלמה, בדומה להולוגרמה, שבכל חלקיק שלה נמצאת התמונה השלמה. אפילו במדרגה הנמוכה ביותר אני רואה את כל הטווח של המציאות – עד כמה שאני יכול לראות אותה ללא "משקפיים". אבל ככל שהמשקפיים טובות יותר, כך התמונה ברורה יותר.

אנחנו נמצאים במצב בלתי משתנה – רק מרגישים אותו במידת הדיוק של התפיסה שלנו. התפיסה הבהירה והלא מטושטשת ביותר – זה נקרא עולם אין סוף. כדי להתקרב אליו, אנחנו צריכים בראש ובראשונה לתקן את כלי הקליטה שלנו, לגלות בהם קצת יותר אור. ולשם כך הם צריכים להידמות לאור.

בתיקון עוזרים לנו עצות המקובלים, וכאשר האור מתגלה, אנחנו מגלים "אוצר" – יותר נכון השקעה: שיכבה חדשה של המציאות, שמלכתחילה היתה "מוכנסת" לחשבון שלנו.

רשומות קודמות בנושא:
היינו כחולמים
שנה עצמך – שנה את העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest