דף הבית / המשבר ופתרונו / לא ניתן לתקן את המשבר הנוכחי ללא מלחמה…

לא ניתן לתקן את המשבר הנוכחי ללא מלחמה…

מתוך מאמר דעה: "השיטות ששימשו לחיסול המשבר של שנת 2008, אינן עובדות עכשיו. בשנת 2008 האמריקאים חייבו את העולם לקנות את המשבר שלהם. אבל עכשיו העולם כבר לא מסוגל לקנות משבר חדש של אמריקה.

אמנם ארה"ב החלה לצאת לאט לאט מהמשבר, אבל התנועה הזאת היא רק בשליש העליון של האוכלוסייה, בעוד שהשליש העני ביותר של האוכלוסייה מתדרדר לעוני עוד יותר גדול. המוצא הפשוט ביותר, בו בדרך כלל משתמשים החושבים עצמם לבעלי הבית של חייהם של אחרים כשהם לא מצליחים להתגבר על המשבר, זו המלחמה. המלחמה מעלה את האשראי. האמריקאים ניסו לא אחת להשתמש בזה, אבל המלחמות האחרונות כבר לא עוזרות להם. עולם חד-קוטבי אינו יכול להביא שלום לאנושות, מערכת לא יציבה דוחפת אותנו יותר ויותר קרוב למלחמה גלובלית".

ככל שאני רואה את המצב כיום אני נוטה להסכים, את המשבר הנוכחי לא ניתן לתקן ללא מלחמה! הטבע שלו הוא לא כלכלי ולא דמוגרפי, כלומר לא במבנים של החברה שנוצרו על ידי האדם, אלא בטבע של האדם עצמו. המלחמה ההכרחית היא רק נגד הטבע האגואיסטי שלנו, כמקור לכל הבעיות שלנו. ולכן מתגלה חכמת הקבלה, השיטה למלחמה באגו האוניברסלי. דווקא את מלחמת העולם האנטי-אגואיסטית הזאת, אנחנו חייבים כמה שיותר מהר להתחיל! ומרגע תחילת המלחמה הזאת, אנחנו נכנסים למצב של שלום, למצב של עולם עליון חדש!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest