דף הבית / המשבר ופתרונו / לא לכופף את הטבע תחתיי, אלא להתאים את עצמי לטבע

לא לכופף את הטבע תחתיי, אלא להתאים את עצמי לטבע

שאלה: מדוע רוב בני האדם לא שמים לב, שהרצונות שלהם משתנים איכותית?

תשובתי: מפני שאין במה להחליף אותם! הם לא רואים את המשבר מטווח אפס, מפני שכלֵי התקשורת מגישים להם את המידע, כפי שזה נוח ומועיל לאלה שקונים ומארגנים אותם. ככל הנראה, למישהו קל יותר להיאחז בשלטון בצורה כזאת.

העניין הוא, שאין ברירה אחרת! אם אפילו אתה תפנה לאותו השלטון או לאותם כלי התקשורת, הם ישאלו: "ומה אתה מציע?", ואין לך מה להציע. לכן, מפני שאין שום דבר אחר, אנחנו ממשיכים לעשות "מוקש טוב תוך כדי משחק גרוע". לא נשאר לנו מה לעשות יותר. אנחנו כולנו רועדים בפנים, מפני שאנחנו לא יודעים מה יהיה מחר. בואו לפחות היום נחייה בצורה רגועה ונורמלית, כזה הוא מצב רוחם של האנשים, וגם אצל האליטות.

לכן, אם אני מדבר עם אנשים, אני כל הזמן מסביר להם, שחייבים לשנות את האדם. כי בהתפתחות של האנושות הגיעה תקופה אחרת לגמרי, כאשר אנחנו לא צריכים לכופף ולהתאים את הטבע אלינו, אלא לכופף את עצמנו תחת הטבע. וזהו שלב חדש לחלוטין.

על זה בדרך כלל מגיעה התגובה: "אז מה אפשר לעשות? אנחנו לא יכולים לשנות את האדם. אף אחד לא ישמע אותנו. אתה מציע איזו פנטזיה, תוכניות שלא ניתן לממשן. לכן נישאר עם מה שיש, ואחר כך נראה. מה לעשות, החיים יראו…".

כולם מרימים ידיים בפני בעיית שינוי האדם, כי הרי צריך לעשות ממנו יצור אינטגרלי, כדי שכל בני האדם יתאחדו בבית משותף אחד, בכך שהם מבינים שהם תלויים לחלוטין זה בזה. רק כך הם ייכנסו להרמוניה עם הטבע ויתחילו לקבל ממנו כוחות טובים.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בניגוד ליצר האגואיסטי
לשנות את עצמך ולא לכבוש את הטבע
לשנות את האדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest