דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לא להתחמק מיציאה אל העם

לא להתחמק מיציאה אל העם

שאלה: האם חייבים לראות את התגובה החוזרת של האנשים, למשל בזמן ההפצה באינטרנט, או שמספיק פשוט להכין את החומר?

תשובתי: צריך לראות לא רק את התגובה החוזרת של האנשים באינטרנט, אלא גם את האנשים האלה לפניך, פיזית, ואת התגובה הרצינית שלהם למסר שלך. רק אז אתה תתחיל להתכלל ברצונות שלהם.

אתם כל הזמן בתת-מודע בורחים מהתכללות עם שאר העולם, מחלישים את עצמכם. בסופו של דבר, יוצא, שאתם לא נספגים מהרצון הכללי, מהפחד, מהרצונות של האנשים, לא חווים מהם את התגובה החוזרת. למעשה לא אכפת לכם מה כואב להם. כך לא יקרה שום דבר.

באילו רצונות אתם חושבים לגלות את הבורא? נאמר: "בתוך עמי אנוכי יושבת". איפה בעם? בכם? אתם בכלל מנותקים מהעם. אתם לא שייכים לעולם הזה. אותם אנשים שיש להם נטייה והשתוקקות לבורא, לא שייכים לעולם הזה. הם נמצאים פיזית בעולם שלנו כדי לבוא במגע עם האחרים. אבל לפי המבנה הפנימי שלהם הם שייכים לעולם הרוחני.

לכן אתם צריכים לצאת אל העם, להתערבב עימו, להרגיש את רצונותיו. ואת הרצונות האלה אתם תעלו לבורא. הם נקראים מ"ן. מ"ן, זה העלאת רצונות של העם דרככם אל הבורא.

ואז מהבורא אתם תעבירו דרככם את המילוי לאחרים, והעם יקבל את מה שהוא רוצה: בריאות, הצלחה וכל מה שהוא זקוק לו. ואתם יחד עם זה תקבלו אור רוחני. כי בעוברו דרככם, האור יתממש גם ברצונות שלכם וגם ברצונות של העם.

אבל אם אתם לא תקבלו מהעם את ההשתוקקויות הכי פרימיטיביות ואגואיסטיות שלו, אז אין לכם מה להעלות. אם אתם רוצים להעלות משהו מעצמכם, אז אתם עדיין אגואיסטים גדולים, עוד יותר מהעם. לא תקבלו כלום!

שאלה: מה ההבדל בין מ"ן עבור החברים ומ"ן עבור אומות העולם?

תשובתי: ההבדל הוא גדול מאוד. מ"ן עבור החברים, זה יצירת ה"כלי", ומ"ן עבור אומות העולם, זה המימוש שלו, הפעולה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest