דף הבית / הכול על הקורונה / לא להזיק זה לזה

לא להזיק זה לזה

שאלה: אנחנו יודעים שהבורא עושה את כל הפעולות, ונגיף הקורונה הוא דוגמה לכך. האם כדי להשתנות ולבנות יחסים הדדיים חדשים ונכונים, נדרש מאיתנו רק לרצות זאת באופן פנימי?

תשובתי: לא, זה לא מספיק. לבנות רצון נכון לגילוי של הנגיף, כלומר לראיית הטעויות שלנו בתקשורת בינינו, זה מעט. עלינו גם להבין כיצד להיות מקושרים הדדית זה לזה, כיצד להתחבר זה עם זה. עלינו לחשב בצורה נכונה את התקשורת והאיחוד בינינו בהתאם לרצונותינו האגואיסטיים והאלטרואיסטיים, כדי שלא  נגרום נזק זה לזה בשום אופן.

כאשר ניפרד באופן כזה שלא סתם נשב בבתים, לא נתקרב זה לזה ונשמור על מרחק של שני מטר, אלא לא נזיק זה לזה ונבין שעלינו לשתף פעולה בצורה הדדית נכונה בינינו בכוונות שלנו, אז נוכל להתקשר שוב ולבנות את היחסים שלנו ברמה חדשה.

אני לא יכול לומר בוודאות מתי זה יקרה, אבל אני לא חושב שזה יקרה בזמן הקרוב. צריכים לעבור לפחות כמה חודשים עד שהאנושות תבין את המשמעות של הנגיף הזה. היום אנחנו יכולים לומר שלראשונה במהלך כל ההיסטוריה של האנושות, משפיע עליה כוח אחד ומעורר בה אפקט אחד, וזה אומר הרבה.

הדבר מעיד על כך שהגענו לעולם אינטגרלי, והטבע מתייחס אלינו כאל גוף אחד, יחיד ולא טוב שקיים בתוכו. לכן הטבע שובר אותנו וימשיך לשבור בצורה יותר ויותר נוקשה, אם לא נתחיל לציית למערכת האינטגרלית שלו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 05.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest