דף הבית / כלכלה / כסף / לאסוף תלושי מזון במכוניות יוקרה

לאסוף תלושי מזון במכוניות יוקרה

ידיעה: בחודשים האחרונים תדירות בקשות הסיוע הכלכלי של תושבי ארה"ב עלתה פי שניים. המשבר הכלכלי העולמי אילץ את תושבי הנטרטון, המחוז העשיר ביותר של מדינת ניו ג'רזי, לפנות ולקבל תלושי מזון שמיועדים לשכבות החלשות.

המשבר הכלכלי העולמי גזל את מקומות העבודה שלהם, והם גם איבדו כל אפשרות למכור את בתיהם במחיר תחרותי בגלל ירידת מחירי הנדל"ן ובגלל חובותיהם הגדולים על המשכנתאות. לפעמים אנשים באים לארוחות לעניים במכוניות יוקרה כגון מרצדס. יש כאלה שמגיעים לקבל עזרה לבושים בבגדי מעצבים של ראלף לורן.

כולם מקבלים את הסיוע, מפני שייתכן שהמכונית היקרה או החליפה הן הפריט האחרון שנשאר לאדם. הם התרגלו להרוויח הון, אך איבדו את מקור פרנסתם בגלל המשבר הכלכלי הגלובלי שהוביל לאבטלה".

התייחסותי: מטרת המשבר היא לאלץ את כולנו להרגיש עד כמה אנחנו חסרי אונים ולגרום לנו להעריך בצורה נכונה את הסיבה שלו – האגואיזם שלנו וחוסר ההסכמה שלנו להתחבר. כמובן, אנחנו עוד לא מדברים על הכרת הרע האגואיסטי, אבל אנחנו בדרך לשם.

לאחר שהאנשים יכירו בכך שהאגואיזם הוא הסיבה לכל צרותיהם, הם כבר ימצאו את הדרך להתעלות מעליו. רבים כבר מוצאים באופן אינטואיטיבי את החומרים שלנו, מתחילים להבין את סיבות המשבר, את נחיצותו ואת מטרותיו.

ידיעות קודמות בנושא:
רוב המובטלים האמריקאים לא יקבלו יותר קצבאות
מצב התזונה בארצות הברית
שוטטות במשבר אבטלה אמריקאי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest