דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לאנושות יש על מי להישען…

לאנושות יש על מי להישען…

laitman_2009-10_usa_0310_70.jpg

בחייו של אדם בודד מתרחשת עלייה של האגואיזם, אחר כך נקודת מפנה, ואז הוא מגיע אל חכמת הקבלה, לעבוד על עצמו, כך זה מתרחש גם בחיי החברה כולה שיש גדילה של האגואיזם עד לנקודת המפנה, והיום היא צריכה לעבור לתיקון של עצמה, בדיוק כמו הפרט, לפי הכלל שנקרא "פרט וכלל שווים".

לכן אנחנו, מהבנת השיטה של התיקון הפרטי, יכולים לעבור ישר לשיטת התיקון הכללי (של החברה), שעברה תקופת התפתחות של האגואיזם הכללי. ועכשיו, לפי העיקרון "בראתי יצר הרע, בראתי לו תורה תבלין", היא מתחילה להרגיש את "היצר הרע" הזה, ואחר כך תדרוש את שיטת התיקון שלו (תורה תבלין), או דרך היסורים, או דרך הפצת חכמת הקבלה, או דרך שניהם.

היום כל האנושות מגיעה להכרת האגואיזם הרע, והדרך שלה דומה לדרך של כל אחד, שמגיע אישית להכרת הרע, בהתאם לחוק "כלל ופרט שווים". כלומר פרט, דומה לכלל, לחברה, מפני שהכלל מהווה בפני עצמו אדם אחד, בריאה אחת, הנברא היחיד שנברא.

לכן גם כל חלק שלו, וגם כל הבריאה עוברת דרך אחת. ומשום כך מי שעבר באופן אישי את שלבי התיקון, רואה מניסיונו האישי את הדרך שאותה צריכה לעבור כל האנושות בהכרת הרע, בתיקונה ובתנועה לגילוי הבורא. אך האם האנושות תוכל להקשיב לאלה שיודעים מניסיונם האישי?…

ידיעות קודמות בנושא:
חכמת הקבלה – מדע על חוק הטבע
השפעת הסביבה, יחד עם ההארה הרוחנית
מרכז של הפצת האור

One comment

  1. חיה רוזנברג

    לדאבונו לא תיהיה ברירה לאנושות כולה אלא להקשיב לאלה שלמדו על בשרם וכמו שאנו רואים היום כל העולם בכל הגלובוס אם מעטים ואם רבים יותר נוטים להקשיב לחוכמה של גדולי העולם וכלי הולך ומתמלא והשאיפה להפיץ גדלה עלינו לסמוך על בורא עולם שבדרכו שלו ובכוונותיו יזרז את האנושותכולה לקבל את הנקודה שבלב ולהתאחד למטרה הנעלה " עלה נעלה "

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest