דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כשסוף סוף יתחיל להתמזל מזלנו בכל!

כשסוף סוף יתחיל להתמזל מזלנו בכל!

העולם המודרני בנוי כך שאף מדינה בעולם אינה יכולה להסתגר ואינה יכולה לסגור את גבולותיה. אם אתה נסגר כלפי חוץ, אז משהו בפנים בהכרח לא יסתדר. אנחנו בעצמנו לא נבין מדוע. ייראה לנו שיצרנו חברה שמספקת את צרכיה כמו קיבוץ גדול: בשר, חלב, דגים, ירקות, ויש לנו את היכולת לנהל משק טבעי ללא תלות באף אחד. אך אף מדינה אינה יכולה לעשות זאת! לא בגלל שהיא אינה מסוגלת לספק לעצמה מוצרים גשמיים כמו מים, חשמל ומשאבים חיצוניים אחרים, אלא בגלל שכך זה עובד בתוך הטבע, גלגלי השיניים שלנו מחוברים חזק ביניהם, ואף אחד אינו יכול להתנתק מהאחרים!

לא תבין מדוע כל הזמן יש לך בעיות כלשהן, פעם הפרות אינן מניבות חלב, הדשא לא צמח, או שהיבול לא הצליח. לא תדע מאין בא חוסר המזל הזה, אך זה לא יעבוד! כיוון שגלגלי השיניים מחוברים ביניהם כך שעליך להיות קשור עם העולם כולו. והיום צריך להסביר זאת לכולם!

ה-G8 וה-G20 לא יעזרו לנו להתחבר. גם אם כולם יסכימו עם כך ויסכמו ביניהם לאחוז ידיים ולהחזיק זה בזה, אנחנו רק נגרום להרס גדול יותר. רק לרגע קט הם יחזיקו ידיים, וברגע הבא תפרוץ ביניהם המלחמה. החיבור יגרום למלחמת עולם, אם זה לא יהיה למען הבורא, למען המטרה הרוחנית, אז זה יהיה יותר גרוע מרוסיה שרצתה כך לחבר בין האנשים.

לכן, בנוסף להסברים שכולנו קשורים מצד הטבע, שרצוננו הוא הפוך לטבע, צריך לגלות גם כיצד אנחנו יכולים לשנות את הרצון שלנו להתחבר, כדי שנרצה בעצמנו להסתובב יחד עם כל גלגלי השיניים בכיוון הנכון. לשם כך אנחנו זקוקים למאור שמחזיר למוטב שיחבר בינינו! זה אפשרי רק כשלומדים את חכמת הקבלה.

תחילה אפשר להכין את האדם על ידי הסברים על כל התנאים שמסביב, לרגע הסופי הזה כשיישאר רק למסור לו את המפתח שנמצא בחכמת הקבלה. בהדרגה הוא יתחיל להבין שקיים קשר הדדי כללי ושאין בחירה, הוא ידע בדיוק מהו חופש הבחירה. להדק את הטבעת עוד ועוד עד שתישאר לו שאלה מרכזית אחת. כאן אפשר יהיה לתת לו תשובה, ואז האדם יקבל אותה.

בחכמה צריך לעשות הפצה, כדי לגשת לאנשים בהדרגה, להראות שזה לא קשור לסטריאוטיפים, למיסטיקה, לדת או ליהדות. זהו מדע הטבע על התמזגות הרמונית של האדם עם הטבע. הוא מסביר לך את חוק הטבע ששולט בעולם ואת החוק הפנימי שבאדם, כלומר מי אתה וכיצד עליך להסתגל לעולם.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 26.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
חוק הפיצוי על תענוג/סבל
השחקן הטוב ביותר בתפקיד הבורא
בהמתנה לניתוח לב פתוח

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest