דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כרטיס כניסה לעולם של רצונות

כרטיס כניסה לעולם של רצונות

שאלה: בספר "שמעתי", במאמר "עיקר לרצות רק להשפיע", נאמר: "על השפעה מספיק לו האמונה". מהי האמונה?

תשובתי: אנחנו לא יודעים מהי האמונה. זה איזה כוח, שלא נמצא בעולם שלנו. בעולם שלנו, בכל מדעי הטבע שלנו, בפיזיקה, כימיה, ביולוגיה ואחרים, אנחנו מגלים כוחות בטבע הדומם, הצומח והחי, שפועלים ככוחות של משיכה ודחייה.

ובעולם הרוחני אנחנו פתאום מגלים כוחות שפועלים ההיפך מהכוחות האלו. נניח, יש כוח דחייה טבעי שאותו אנחנו רואים בעולם שלנו, אבל ברוחניות להיפך, בין האובייקטים האלה נוצר כוח של משיכה הדדית, כמו שנאמר: "על כל פשעם תכסה אהבה".

במידה מסוימת אנחנו מתחילים לגלות את זה בפיזיקה קוונטית: אם נמקם חלקיקים אלמנטאריים טעונים באופן זהה (למשל, אלקטרונים) באותו מקום, אז הם מתחילים לדחות זה את זה ולא רק בגלל מטען זהה, אלא גם מסיבה קוונטית (כוח של אנטי סימטריה), אף אחד מהם לא רוצה להימצא באותו המקום שבו נמצא השני.

אז מה זה כוח ההשפעה? זה כוח שמתגלה מעל הטבע שלנו, בצורה ההפוכה לו, כמו שנאמר: "עולם הפוך ראיתי". אפשר גם לומר, שהעולם הרוחני עובד לפי הכוונות ולא לפי המעשים. אין שם מעשים, אלא מקבלים בחשבון רק מה שמתרחש בכוונה, כי בעולם הרוחני אנחנו לא נמצאים בגופים שלנו, אלא נמצאים רק ברצון ובכוונה.

תתאר לעצמך, שהרצונות שלך פועלים. אילו דברים נוראיים היו קורים בעולם! תוך שבריר שנייה העולם היה מפסיק את קיומו, כולם היו שורפים זה את זה.

לכן, כדי שלא נמצא את עצמנו בעולם כזה, אנחנו נמצאים בעולם המדומה, שבו יכולים לבצע פעולות פיזיות, עד כמה שזה ניתן לנו. במידה שהאדם יכול להפעיל את הרצון שלו לטובת האחרים, אז הוא מתעלה מעל לגוף שלו ונכנס לאזור הרוחני, ששם הוא פועל לפי רצון וכוונה.

אחרת, איך אפשר להכניס את האדם למציאות שכולה תהיה בשליטה שלו רק ברצון?! הוא הרי בעצמו לא שולט ברצון ובכוונה שלו.

לכן, רק במידה שהוא מסוגל לשלוט ברצונות שלו ולעבוד נכון עם הרצון והכוונה, אז הוא נכנס לעולם הרוחני, אז מאפשרים לו להיכנס לשם. זה נקרא " להיכנס להיכל המלך אחרי שטיפס על ההר", ושם הוא כבר מתחיל לתקן את העולם, "לתקן עולם במלכות שד"י", באותה המידה שמסוגל לשלוט בעצמו.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 04.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
צלחת למזל טוב שנשברה בכוונה
בשדה המגנטי של ההשפעה
כוח האידיאל הגבוה של ההשפעה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest