דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס שיצית את השלהבת בלבבות

כנס שיצית את השלהבת בלבבות

ב- 13 בינואר יתקיים כנס הנשים הכלל עולמי הראשון. כל הקבוצה העולמית שלנו צריכה את ההתעוררות המיוחדת הזאת מצד הנשים. אני מאוד שמח שהנשים מתייחסות בהבנה ובהתלהבות לאירוע המיועד. הן מוכנות לעשות כל מה שרק אפשר, ואני מקווה שזה יניב פירות. אני ממליץ לכל אישה, שמסוגלת להגיע מחו"ל ומישראל, להירשם ולא לפספס את המפגש הזה. ההרשמה מסתיימת ביום רביעי ה- 9 בינואר.

אנחנו מצפים שהכנס הזה יהפוך לעלייה גדולה מאוד, שתָקנה לכולנו חיסרון חדש. בכל משפחה קורה, שאישה "מדליקה" את הבעל, ואנחנו רוצים, שהפעם תתרחש אותה התלקחות, רק פי מיליון יותר עוצמתית. שאש בוערת אמיתית של הרצון, המכוונת למטרה, תקיף אותנו. הנשים מוכנות ומסוגלות לעשות את זה.

בכלל, אישה מטרתית זה יותר מ- 90% של ההצלחה. לא במקרה אומרים, שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. וזה באמת נכון. וכאן ברוחניות זה נכון ב- 100%. אני בקושי יכול לתאר לעצמי את ההצלחה של גבר בדרך הרוחנית ללא תמיכה נשית. אז בשביל מה לנו הקשיים האלה, אם אנחנו יכולים להתחבר בהתאם לחוק של "ענף" ו"שורש"? נאמר: "איש ואישה שכינה ביניהם". החיבור מתחיל מהמשפחה, נמשך בקבוצה ומגיע עד לחיבור עם הבורא, לכן בסופו של דבר אנחנו ניצור הידמות אליו, דמות אחת של אדם אחד.

מתוך שיעור על המאמר "גוף ונפש", 06.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכול יצליח אצל הנשים! 
תקוות גדולות
תעזרו להתמודד עם הגברים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest