דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס קרסנוירסק: זרם חיבור רענן

כנס קרסנוירסק: זרם חיבור רענן

שאלה: אני הייתי רוצה להודות לך בשם כל החברים מאזור סיביר על המאמצים האדירים שאתה משקיע כדי להשתתף בכנסים, כיוון שממש לא קל לעבור מרחקים כאלה עצומים. תודה רבה לך שאתה משקיע בנו כל כך הרבה תשומת לב.

תשובתי: זאת חובתי. אם ישנם אנשים שזה מעניין אותם ואם האדם משתוקק לשנות את עצמו ואת העולם, אז אני חייב לעשות זאת.

אני מודה לכל מי שנענה להזמנה להגיע לקרסנוירסק ולהתאסף ביחד כדי לעשות קפיצה קדימה, לגלות את המצב העליון ואחר כך להעביר אותו לאחרים.

אנחנו רואים שהעולם נמצא במצב קשה, לא טוב, שהוא כל הזמן נע ונד על סף התהום שנפערה בתחומים רבים. נכון להיום, העולם מתדרדר מבחינה כלכלית, פוליטית, צבאית ואקולוגית והמצב רק מחמיר. אני לא רוצה להיות נביא זעם, אבל אני דיברתי על כך כבר לפני עשר שנים.

לכן, עלינו להשתדל בכל דרך אפשרית להזריק לעולם זרם חיובי, כוח, שבכל זאת יפתח את עיני האנשים ויאפשר להגיע לאותה המטרה לא דרך ייסורים אלא דרך שינוי עצמי לטובה, בעזרת השתוות הצורה עם הטבע, עם הבורא.

לכן, אני טס לסיביר, מפני ששם מתאספים כוחות גדולים, חדשים, רעננים, וזה מאוד חשוב. האזור הזה מאוד חשוב לי. לפי דעתי הוא מסוגל לספק רעננות, כוח פנימי, מרץ ורצינות להשתוקקות שלנו, כפי שאף מקום אחר בעולם לא יהיה מסוגל לעשות! בכל זאת, אזור סיביר כל כך בתולי, שהוא יהיה מסוגל להוסיף לנו מכל זה, והקבוצה העולמית שלנו מאוד זקוקה לזה.

בואו נודה מראש לכל משתתפי הכנס על כך שהם משקיעים ברצינות זמן רב בהכנות אליו. אני מודה להם בשם כל העולם, מפני שמה שהם עושים זו תוספת גדולה ביותר לחיבור העולמי בינינו.

אנחנו שמחים להצטרף למה שהם מארגנים ונשתדל להיות יחד איתם בנפש ובגוף. אני בטוח שיצא כנס נהדר ושאנחנו נוכל להרגיש את השלב הבא כתוצאה מכל מה שעשינו עד היום. כולי תקווה שבקרסנוירסק אנחנו נממש את מה שהשגנו והרגשנו בכנס הגברים האחרון, מפני שאנשים התחילו לעבור חוויות פנימיות חדשות לא מוכרות של קשר עם העליון.

יסודות הקבלה. הכנה לכנס קרסנוירסק, 02.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנס קרסנוירסק: סיור בעולם העליון
כנס קרסנוירסק: קפיצה אפשרית
אל תפספס את ההזדמנות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest