דף הבית / כנסים / כנס קבלה – כנס לאנשים שמחפשים משמעות לחיים

כנס קבלה – כנס לאנשים שמחפשים משמעות לחיים

מהו המכנה המשותף שמחבר אנשים ללא הבדלי דת, גזע או צבע בכנס קבלה?

לחכמת הקבלה בזמננו ישנה פופולריות גוברת, ובמיוחד לכנסי הקבלה הגדולים שמתרחשים מדי שנה ומושכים אליהם אלפי משתתפים מרחבי הארץ והעולם. מהי התופעה התרבותית הזאת, ומהו המכנה המשותף שמחבר אנשים ללא הבדלי דת, גזע או צבע בכנס קבלה?

אנשים רבים חווים שעמום וריקנות בחייהם; רבים מאיתנו מרגישים שהיומיום שוחק, שעות העבודה הרבות וקשיי הפרנסה הולכים וגוברים ומותירים אותנו בסוף היום ללא רוח חיים. גם בעלי האמצעים שבינינו מבינים בהדרגה שכסף לא יכול לקנות אושר, ומחפשים משהו "מעֵבר".

לא פלא אפוא שבזמנים כאלה חכמת הקבלה הולכת ותופסת מקום מרכזי בחיי הרוח של הציבור בישראל ובעולם, היא מציעה מתכון בדוק ומנוסה בן אלפי שנים לחיים של אושר והצלחה. המרכיב המרכזי במתכון הזה הוא תיקון הקשר בין בני האדם באשר הם, ללא הבדלי דת, גזע, לאום, מין או דעה פוליטית. חכמת הקבלה מלמדת את בני האדם איך להתעלות מעל השבר והקיטוב האנושי לעבר יחסי ערבות וחיבה הדדיים, ומאפשרת למערכות האנושיות לחזור ולתפקד בצורה נכונה והרמונית.

אושר, השלמה והתרגשות

כשקבוצה גדולה של אנשים מתחברת למטרה משותפת אחת – לגלות קשרי ערבות, חיבה וכבוד הדדיים, הם זקוקים לכוח "על טבעי" שיעזור להם לממש את אותו הרצון הטוב, הכוח הזה טמון בכתבי הקבלה. המקובלים הגדולים, שהיו ראשי האומה הישראלית לפני מאות ואלפי שנים, כתבו את כתביהם מתוך השגת המצב העליון, השלם והמתוקן של העולם, וכשאנחנו לומדים אותם היום כולנו יחד, אנחנו מושכים מאותו המצב ההרמוני כוח מיוחד שנקרא "המאור המחזיר למוטב". ללא ייצוב התשתית המיוחדת הזאת אין לנו גישה אליו.

חכמת הקבלה טוענת שיש שורש אחד לכל בעיות העולם – כלכלה, בריאות, חינוך, יחסי הזוגיות, ביטחון, אקולוגיה ועוד – והיא הרגשת הניתוק ששורה בין בני האדם, ומציעה פתרון חד ומדויק לכל הבעיות הללו – חיבור והדדיות בין האנשים בעולם כולו. לכן שיטת הקבלה מתאימה לכל אדם באשר הוא, ללא קשר למוצאו או להעדפותיו היומיומיות.

כתוצאה מהשפעת המאור המחזיר למוטב האדם מתחיל לחוות תופעות שלא חווה מעולם – תחושה של "חזרה הביתה", של אושר, של השלמה ושל התרגשות גדולה. את כל זה אפשר לחוות בשלושה ימים מרוכזים של התכנסות ולימוד חווייתי, בכנס "קבלה לעם" העולמי 2015 שיתקיים בחודש הבא, בתאריכים 11-13 במרץ בגני התערוכה, תל אביב.

לפרטים על הכנס הקרוב התקשרו 1-700-509-209 או היכנסו לאתר "קבלה לעם" בכתובת www.kab.co.il.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest