דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס נשים: הפתעה נעימה

כנס נשים: הפתעה נעימה

שאלה: הכנס בא כהפתעה לנשים רבות. נוצר מעבר חד מאוד מהדרישה להיות יחד מסביב לגברים, אך כל אחת בפני עצמה, למצב של "אישה אחת יחידה".

תשובתי: העולם השתנה, ועכשיו מתגלה מצב כזה, שבו אנחנו חייבים לעשות צעד קדימה. אני לא ממציא שום דבר מעצמי. הנסיבות מחייבות, ואין לאן לברוח מזה.

אני אף פעם לא חשבתי שאני אצטרך לעסוק באיחוד נשי, בשיחות עם נשים על חכמת הקבלה, על תיקון, על חינוך ועל שאר הדברים. לדבר על חינוך ילדים, זה עוד מילא, אבל וודאי שלא על יצירת דמות נשית אחת.

אבל פתאום נוצר הצורך באיחוד של נשים סביב הגברים, כדי שהן תדחופנה אותנו קדימה. דרך אגב, אני כבר דיברתי על זה לפני כמה שנים. אז, באחד הכנסים אנחנו הצטלמנו, בצורה של לב – הגברים בפנים והנשים מסביב, כאילו קצת לוחצות עליהם, כאילו דורשות רוחניות, מסביבם.

חלפו ארבע שנים, אבל מאז הרבה השתנה. החל להופיע הצורך באיחוד נשי, בעזרה הרוחנית שלהן לגברים, וכבר צריך לא סתם ללחוץ על הגברים ולשאול: "איזה שׂכר רוחני הבאת לי?", אלא להשתתף באופן פעיל יותר בתהליך הזה. זהו "צו השעה".

הגיע הזמן, כאשר נוצר הצורך, לא בזה שנשים תעמודנה מאחורי הגברים וכל אחת תדחוף את בעלה קדימה, אלא בכך, שהנשים תתאחדנה ביניהן לדמות נשית אחת יחידה שמוכנה להיות כנגדנו, כנגד הדמות הגברית האחת.

המצב הזה התגלה כך בפתאומיות כמדרגה הבאה, שזה אפילו איך שהוא הפתיע אותי. בעיקרון, אני כבר התרגלתי לכל מיני שינויים (כמה כבר עברתי!), אבל השינויים האלה היו חדשים בשבילי.

לכן אנחנו צריכים להבין, שאנחנו נכנסים לדרגה חדשה לגמרי, לעלייה של תיקון רוחני. אם אנחנו נעבד אותו, ואנחנו נוכל לעשות את זה מהר מאוד, אז נקבל גילוי, נקבל התקרבות רוחנית רצינית לעולם העליון. אנחנו נתחיל לפחות להרגיש כיצד הוא "נושף ונושם" עלינו, נתחיל להרגיש את הטעם של התקרבותו. אני מאוד מקווה שזה יצליח.

מתוך ההכנה לכנס נשים, השיעור הווירטואלי, 06.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אישה גלובלית אחת וגבר גלובלי אחד
קירוּב של שני רצונות
הרצון הנשי היחיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest