דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כנס נשים: בציפייה לפריצה הרוחנית

כנס נשים: בציפייה לפריצה הרוחנית

שאלה: איזה תפקיד אנחנו ממלאות בכנס נשים, של "בינה" או של "מלכות"? כלומר, האם אנחנו מכינות מקום שאליו הגברים יוכלו להביא את האיחוד והחיבור שלהם, או שאנחנו דורשות מהם תוצר למימוש?

תשובתי: בחיבור ובאיחוד שלכן בכנס הזה אתן מכינות חיסרון רציני מאוד, שאותו אתן חייבות אחר כך להעביר לגברים במשך אותם הימים הספורים שנשארו עד לכנס שלהם.

אנחנו מצפים שתוך שלושת הימים האלה עד לתחילת כנס הגברים, אתן תוכלנה להעביר לגברים את המטען שלכן, את הרוח שלכן בכזאת צורה, שהם יגיעו לכנס כאלה, כפי שעוד לא ראיתי אותם אף פעם.

הם צריכים להיות מלאים באחריות, במתח, בנכונות והחלטיות לעשות הכול, בכך שייקחו את החסרונות, הכוונות והכוח שלכן, כדי שיוכלו בעזרתם להתחבר ולהתאחד ביניהם.

האישה דוחפת את הגבר לגבורות ולהישגים. תעשו כך, כדי שאני ארגיש לפי הגברים שמגיעים לכנס שלנו ושנמצאים בכל פינות העולם, שהם קיבלו מכן את המטען הזה ושאתן דוחפות ומוליכות אותם קדימה, תומכות בהם, אתן עומדות מאחוריהם, מכוונות ולא משחררות אותם. הם צריכים להרגיש את זה!

אתן צריכות לצבור בתוככן כזאת עוצמה, שתחייב את הגברים להתרומם מעל עצמם ולהתחבר בעזרת החיסרון הכללי שלכן. ואז, בכנס הגברים, אפילו לא בכנס הבא, אלא כבר בכנס הגברים הזה יתרחש האיחוד של הרצון, החיסרון הנשי בעזרת האיחוד הגברי.

שאלה: איך הגברים יבינו וירגישו את זה: מהעיניים הבוערות שלנו…?

תשובתי: אתן צריכות לומר להם את זה, לכוון בכל מיני צורות, בדיוק כפי שאתן עושות את זה בבית. לעיתים אתן יכולות לעשות את זה ללא מילים, שזה משפיע עוד יותר על הגברים, כי שתיקה נשית נתפסת על ידי הצד הגברי בצורה הרבה יותר מועילה. לכן תשדלו. יכול להיות, שמספר מילים יספיקו, אבל הגבר חייב להרגיש שאתן באמת מצפות ממנו לפריצה רוחנית.

מתוך ההכנה לכנס נשים, השיעור הווירטואלי, 06.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנס נשים: הפתעה נעימה
כנס נשים: תפילה
פועלות העורף מכינות נשק להתקפה במדבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest