דף הבית / כנסים / כנס – מה כולם צריכים לדעת

כנס – מה כולם צריכים לדעת

שאלה: מה התפקיד של הקבוצה העולמית בכנס בישראל? בעבר הכנסים האלה היו כלל עולמיים, ואילו כעת אנחנו רואים שזה יותר כנס ישראלי.

תשובתי: הכנס מיועד לכל הקבוצות ברחבי העולם, מפני שכולן מכוונות לבורא, ישר-אל. ויש לו נחיצות עבור ישראל, מפני שאנחנו רוצים לתת לעם היהודי להבין מי אנחנו. העם הזה מתקרב למצב שבו לא יהיה מוצא אחר: או ששוב הוא ישקע בייסורים נוראיים, בדומה לְמה שחווינו לפני 80 שנה, או שהוא יצטרך לעלות ולהראות לכל העולם את שיטת החיבור והאיחוד. אחד מהשניים. לקראת זה אנחנו הולכים, בכך שמתקרבים לזה באופן ברור עם כל יום שעובר.

אנחנו חייבים שהכנס יהיה ממש כפרסומת לכך שלעם הזה ישנה שיטת חיבור, איחוד, שיכולה לעזור לו להינצל מכל השונאים ושהם צודקים בשנאתם כלפינו, מפני שיש לנו שיטה, ואנחנו לא מגישים אותה לעולם. כלומר, אנחנו מהווים כביכול סיבה לבעיות של כל העולם. על כך מדובר בספר הזוהר ובהקדמה לספר הזוהר של בעל הסולם.

עלינו לגלות זאת לעם שלנו, כדי לנער אותו מהמצב שבו הוא נמצא. אנחנו נמשיך להוציא לאור ולהפיץ עיתונים, מפני שזו הדרך העיקרית להגיע לציבור. היום יודעים עלינו, שומעים אותנו, אם זה בצורה טובה או רעה, זה לא חשוב. וזה טוב מאוד. כלומר, ידפדפו בעיתונים, יסתכלו בעמודים שלנו באינטרנט, ילמדו אותנו.

בנוגע לתפקידה של הקבוצה העולמית בכנס, עליהם לחבר את העולם לכנס באופן לא כפייתי בפייסבוק, בטוויטר, בכל הרשתות, שכולם יידעו עליו. זה חשוב מאוד.

אנשים צריכים יותר ויותר לעשות היכרות עם העובדה, שקיימת אקדמיה לחכמת הקבלה או קבוצת "בני ברוך", שמפוזרת בכל רחבי העולם ודואגת דווקא לכך שכל אדם וכולם בעולם יידעו, שקיימת אפשרות להתאחד בצורה נכונה ובזה לבטל את כל הבעיות בעולם: רעב, אקולוגיה, אבטלה, מחלות, מלחמות, כל מה שהאגואיזם נושא לנו.

באופן כזה, אנחנו יכולים לפחות לרכך את האגו, להמתיק אותו, ויכול להיות אפילו להתעלות מעליו, מבלי להשמיד אותו. זו השיטה היחידה, שלא אומרת לאף אחד שהוא לא צודק. להיפך, כולם צודקים, כולם נשארים במקומותיהם, אלא שכעת צריך לחפש את הקשר בינינו, מעלינו. רק באופן כזה נשיג את המצב הטוב.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 06.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest