דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמו שבט פרימיטיבי קדום סביב המדורה

כמו שבט פרימיטיבי קדום סביב המדורה

שאלה: מה מאפשר לאנשים בסדנה להגיע לכזאת נקודה שבה הם מבינים שאת התשובה צריכים לקבל מלמעלה?

תשובתי: רק אנחנו הם בעלי השיטה, שאותה קיבלנו מלמעלה, ולכן יכולים להעביר לאנשים את העובדה, שרק דיון במעגל, רק סדנה, נותנת את הפתרון. זה מגיע מלמעלה. היה נדמה, שזו פעולה מאוד פשוטה, אבל בעצם, היא לא כל כך פשוטה, מפני שהיא מעלה אותנו מעל לאגו.

זו לא אותה צורה פרימיטיבית של מעגל שבה ישבנו סביב המדורה לפני עשרים אלף שנה, כאשר השבט חי כקוֹמוּנה אחת. היום אנחנו כבר לא מסוגלים לזה. וחוץ מזה, כל אחד מתעלה מעל עצמו כדי להתאים את עצמו למאור המחזיר למוטב. תפקיד הסדנה ומטרתה הם בזה, שהאור ישפיע עלינו.

אנחנו כביכול יושבים סביב המדורה כמו אותם האנשים הקדמונים, אבל הם היו מחוברים ביניהם בצורה טבעית, ואילו אנחנו צריכים להתחבר למעלה מהאגו שלנו ששולט בינינו. ולכן אנחנו צריכים את הכוח העליון שיחבר בינינו.

כאשר הוא יחבר אותנו למרות האגו שלנו, אז זה כבר יספק את עוצמת הכלי. ככל שהאגו שואף חזק יותר לפרוץ החוצה, כך האור העליון פועל חזק יותר פנימה. בהתאם לזה מופיע המתח הפנימי שקובע את העומק ואת העוצמה של הכלי.

אתה מתחיל לנגן על זה: עוצמת כלי מסוימת עם אור מסוים בפנים, אחר כך עוצמת כלי אחרת עם עוצמת אור אחרת ועוד, ועוד. וכך אתה מתחיל במעברים ביניהם להרגיש את השינויים האלה ומתחיל להכיר את הבורא.

כי האותיות הן הדרגה האחרונה של טנת"א (טעמים, נקודות, תגין, אותיות), והיא נראית כאילו הכי מגושמת מכל הטנת"א. אבל זה מפני שאנחנו מדברים על החומר שמתאים את עצמו אל האור. אבל זו המידה הכי גדולה של ההתאמה בין הנברא לבורא. אתה מתחיל לשחק עם הכלי שלך בכניסה ויציאה של האורות כאילו שאתה רוקד עם הבורא.

מתוך שיעור על המאמר "פנים מאירות ומסבירות" של בעל הסולם, 12.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח שמחולל פלאים
האור ישכנע את הווכחן העיקש ביותר
קדרה משותפת של מילוי רוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest