דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמה שנים אני מבקש, אבל אין תשובה

כמה שנים אני מבקש, אבל אין תשובה

לעורר את האח"פ של העליון אפשר רק על ידי זה שתבקש ממנו כוח של השפעה. אז העליון יעלה את האח"פ שלו ויעביר אליך אור ע"ב – ס"ג שיתקן את הכלים שלך כדי שעל ידי הכלים המתוקנים אתה תוכל להשפיע לאחרים.

איך אתה יכול לבקש את זה מהעליון? אם אתה תבטל את כלֵי הקבלה שלך (את האח"פ שלך) ותרצה להתחבר עם הכלים דהשפעה (עם ג"ע), עם אחרים, זאת תהיה ההוכחה, הסיכום, שאותו אתה מביא לעליון ודורש ממנו שייתן לך את זה. אני רוצה לבטל את האח"פ שלי ורוצה להתחבר עם כולם בגו"ע שלי. בזה אתה משפיע על האח"פ של העליון ומחייב אותו לעלות באותה מידה שבה זה נחוץ לביצוע הבקשה שלך.

אם אתה מצליח להעלות איזה שהוא חלק של אח"פ דעליון, זה נקרא, שהעלית תפילה, מ"ן. זה אותו הדבר.

שאלה: ומה עם כל הדרישות, הבקשות והתפילות, שאותן אני מעלה כבר כמה שנים?

תשובתי: אני לא יודע אם העלית בכל הזמן הזה תפילה לפחות פעם אחת. צריכה להיות התאמה בין מה שאתה מבקש לבין מה שהעליון מוכן לשמוע ממך. אתה מבקש סיכה כדי לחטט בעין, או דברים נוספים שיכולים להזיק לך, אז ודאי שהעליון לא יענה לך.

אתה תצעק, תצרח, תבקש, ואילו העליון יחכה עד שאתה תחכים. כל התפילות מתקבלות למעלה ומתווספות לעבודה, אבל זה עדיין לא גורם לעלייתו של האח"פ דעליון, זה עדיין לא מ"ן.

אתה צורח, אבל העליון לא עונה. אבל בכל זאת, הוא עושה איזה שהן פעולות כדי שאתה תבין שכך אי אפשר לבקש ואי אפשר לתת לך את מה שאתה מבקש. בדיוק כפי שאנחנו נוהגים בדרך כלל עם הילדים. אבל בעולם שלנו הזמן עושה את שלו, ואילו בעולם העליון הפעולות שלנו עצמן קובעות את הזמן.

אבל אם אתה לוקח את החסרונות של הקהל הרחב ומבקש עליהם מילוי מהעליון, אז אתה עושה פעולות של השפעה. אתה רוצה את הטוב בשבילם ולא לעצמך, ולכן כבר מתייחסים אליך בצורה אחרת. אתה נעשה שותף לעליון כדי לטפל בתחתון, ובאופן כזה עולה לדרגה אחרת. בזה אתה דומה לעליון, ולכן העבודה הזאת כל כך מועילה להתקדמות.

מתוך ההכנה לשיעור, 08.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
רוצה להתחבר עם העליון? – תעורר את התחתון
רוצה להיות כמו העליון!
מנופים של עבודה פנימית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest