דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמה זמן יימשכו 400 שנות הגלות שלך?

כמה זמן יימשכו 400 שנות הגלות שלך?

שאלה: מה מסמלות 400 שנות הגלות שאותן הבטיח הבורא לצאצאי אברהם?

תשובתי: גלות, זה גילוי של הכלים, של הרצונות לקבל שניתן לתקנם. הם מתגלים בהדרגה באור העליון, שכבה אחר שכבה, במידה שאנחנו יכולים לסבול.

אחד בוכה עד כמה שזה קשה, האחר בוכה שהוא נרדם בשיעור, השלישי בכלל בורח מכאן, אבל בכל זאת מישהו נשאר ויוכל לגלות את הרע שלו.

זה נקרא 400 שנה של גלות, לברר ולגלות שאנחנו לא מסוגלים לחיבור, אבל בכל זאת מאוד רוצים אותו. לכן זה נעשה בשלבים ולא בבת אחת.

400 שנה מסמלות 400 שינויים. כל שינוי, זה הכבדת לב וחושך חדשים שמגיעים כשכר עבור היגיעה שלי, הרצון להתחבר עם החברים. ועכשיו אני מרגיש עוד יותר קושי, בכך שמבין, ששום דבר לא עוזר. אני נדחה מהחיבור, אני לא רוצה אותו, אני כולי מרוסק מבפנים וחסר כוחות.

אני לא מרגיש שום טעם בחיבור, אין לי שום יחס ועניין לזה, פשוט החליפו לי בפנים הכול לגמרי! פעם הייתי דלוק, מפני שהבנתי את חשיבות החיבור, ואילו עכשיו כביתי לחלוטין.

אנחנו צריכים לראות כיצד הבורא עובד עלינו, איך הוא מסוגל לפרק אותנו ברגע אחד, לרוקן אותנו לחלוטין. פעם אני חשבתי וחלמתי על זה, נמשכתי עם כל הלב, הייתי מוכן לשרוף את עצמי רק כדי להגיע למטרה הרצויה. ואילו עכשיו אני מסוגל לדבר על כאלה שטויות, עוד יותר גרוע מאשר האדם הכי פרימיטיבי ברחוב.

אבל אם אני מתגבר על הירידה הזאת, על ידי החיבור עם החברים, הערבות וכולי, זה נקרא שעברתי שלב אחד של הגלות. כמה כאלה שלבים אני צריך לעבור כדי שזה ייחשב לי ל- 400 שנה? לא ידוע… כי הגאולה מתרחשת בחיפזון, בפתאומיות, כמו נס יציאת מצרים.

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 26.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
"פליפ-פלופ"
מסיכה, אני לא מכיר אותך!
"זכור את היום הזה, אשר יצאתם ממצרים"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest