דף הבית / חינוך, ילדים / כמה זמן האדם יחיה?

כמה זמן האדם יחיה?

שאלה: אנחנו חולים ומתים, מפני שכוח החיות אוזל. על ידי הלימוד בקבוצות האינטגרליות, לאנשים כל הזמן יהיה מקור כללי בלתי נדלה של כוח חיות, הם יוכלו להתחבר אליו ולהיות ניזונים ממנו. האם זה אומר שהמחלות ייעלמו ותגדל תוחלת החיים?

תשובתי: זה שהאנשים יפסיקו בהדרגה להרגיש את גופם ויראו לא גוף אלא אוסף של כוחות, שמצייר להם את הדמות הגופית הזאת ובכלל את הדמות של כל העולם שלנו, זה כבר קרוב מאוד, זה ללא ספק. ואחר כך, יחד עם זה, יתחילו בהדרגה להיעלם כל המחלות וכל הבעיות שקשורות לגוף, למשפחה ולכל השאר, מפני שהכול עובר לרמת פיתרון אחרת, לרמה של כוחות.

העולם שלנו נעלם, מפני שנעלמת אותה התשתית, שעליה הכוחות האלה מציירים לנו את תמונת העולם שלנו ובסופו של דבר הוא נעלם. באופן כזה, אנחנו נראה, איך יחד עם העולם הזה נעלמות כל הבעיות.

שאלה: אבל, בכל אופן, האם אנשים בקבוצות האינטגרליות יחיו יותר?

תשובתי: אני לא יודע על מצבי הביניים. ודאי, שאדם ירגיש את עצמו כבר כקיים באופן נצחי ושלם באותה המידה, שבה הוא ירגיש דרך הקבוצה את האור העליון.

יכול להיות, שאותו הדבר יתרחש בדרך לקראת הדרך הזאת, לפי שלבי ההתקרבות עם המצבים האלה. אבל זה שאנחנו נרגיש פחות בעיות שקשורות לגוף, זה ללא ספק. המזון, הבגדים, וכל השאר יהיו נחוצים לנו רק בהתאם לצורך שלנו בהם ולא יותר. כלומר האופנה, הפרסום, כל זה ייעלם. העולם שלנו יהפוך להיות אחר לחלוטין.

תוחלת החיים ודאי שתגדל. אבל אני לא חושב שזה יהיה הרבה מעל 100 שנה.

ביקרתי הרבה פעמים בשוויץ, במיוחד בערים הקטנות או בכפרים. שם על פי סדר הדברים, אדם מגיע לגיל 100. זה פשוט מפליא. אחד מעל גיל 90, אחר מעל 95. אתה מסתכל עליו, אדם רגיל, זקן חזק, ושום דבר, הוא קוצר את הדשא בשדה משופע. אני לא מתאר לעצמי, איך הוא בכלל עומד במדרון המשופע, והוא עוד קוצר.

לכן היום, באורח החיים הנורמלי, אין לאדם שום בעיה לחיות עד גיל כזה.

אבל אני לא חושב שישנו צורך במשהו יותר מזה. וגם בתנ"ך, דרך אגב, כתוב: "70 שנות חיי אדם". ואם לחיים יש ייעוד מיוחד, אז עד 100-120. לכן, באופן כללי, אנחנו לא נעבור בהרבה את הגבולות האלה וגם אין בכך צורך מיוחד.

מתוך שיחה מס' 2 של מיכאל ליטמן עם נִיקוֹלָאי קְרוּפִינוֹב, 10.03.2012

דיעות קודמות בנושא:
לעלות מעל לגורל שלך
סודות האלמוות
נהיה בריאים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest