דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל שיעור זו נגיעה באין סוף

כל שיעור זו נגיעה באין סוף

אם במשך השיעור הייתם מחזיקים את עצמכם בכוונה הנכונה, אז הייתם מרגישים בזמן הזה מילוי רוחני עצום. הכול נעשה לפי רצונו של הלקוח: מה שתרצה, זה מה שתקבל. בזמן השיעור מתגלה אור גדול מאוד, וחבל מאוד אם אתה לא משתמש בו.

מילוי רוחני מסמל, שהרצון הקודם הגולמי שלי מתחיל להימשך להשפעה, כמו גלגלתא ועיניים. ואחר כך הוא מתחבר עם הרצונות של האחרים, עם האח"פ, שמגלמים עבורי את הבורא כדי שאני אמלא אותו. וזה מה שממלא אותי, אני מתמלא מהשפעה. כמו אימא שמרוצה מזה שהתינוק אכל, מנגבת את הלחיים הנפוחות שלו ומקבלת תענוג. היא מילאה אותו ומזה המילוי שלה.

כך גם אצלי, אין מטרה אחרת בחיים חוץ ממילוי החברים. כי בזה שאני ממלא אותם, אני ממלא את הבורא. אני משתמש בכלים שלי למילוי הצרכים שלהם, כדי לתת להם את מה שהם רוצים. ומה שהם רוצים זה להתקדם למטרה, להרגיש את גדלותה ואני מספק להם את זה. אני נותן להם רק התעוררות חיובית: גדלות המטרה והבורא, בכך שפועל כמו אור כלפי הכלים.

צריך לצאת מהשיעור עם שמחה גדולה מזה שהיינו במגע עם מערכת נצחית ואין סופית, במגע עם הבורא. אפילו שהמגע הזה בינתיים לא ברור ולא מבורר. אבל אני יוצא עם תוכנית מה אני מתכונן לעשות מאותו הרגע והלאה. כל פעם צריך לחדש את התוכנית הקבועה הזאת, שהיא נכונה לאותו היום. אני צריך להחליט מה אני אעשה כל היום עד לשיעור הבא.

אני משנה את התוכנית שלי בהתאם להתעוררות החדשה, היחס החדש, הפיזי והפנימי. תנסו ותראו שזהו שינוי מאוד רבגוני, כל פעם הכול מתרחש בצורה חדשה. בכלל לא כמו היום, כשנדמה לנו, שכל יום דומה לחברו. אנחנו נתחיל להתפעל מכל נקודת התקדמות, כאילו שזה עולם שלם.

כל ההתעוררות האישית שקיבלתי בשיעור, אני חייב להעביר לחברה, כדי שהיא תגדל בתוכה עד למימדים של החברה כולה. ואת כל זה אני רוצה להעביר בצורה של הודיה ואהבה שלי לבורא. ואם אני אעשה כך, אז זה יחזור אליי וייתן לי רצון עוד יותר גדול, התעוררות עוד יותר גדולה, כדי להשפיע שוב לחברים.

העבודה הזאת היא במחשבה וברצון. אני לא צריך לרוץ אחרי כל אחד ולנסות לעורר אותו פיזית. בפנים אני צריך פשוט להתפוצץ ומבחוץ לפעול בצורה מאוד שקולה, כדי לא להזיק לחברים. חיצונית אני חייב להתלבש במצב של החבר, ברצון שלו, כדי לעשות את מה שטוב לו, ולא מה שאני רוצה.

אפילו פנימית אתה אחר כך תתייחס לעצמך ותעבוד דרך הכלים של הזולת. כי אתה תתייחס לעצמך רק כמכונה שמשרתת את האחרים. לא יהיה לך שום עניין אחר בעצמך.

איך אפשר לבדוק שאתה עובד בנקודה הנכונה? אם אתה רוצה לעורר בקבוצה את גדלות המטרה: ההשפעה והאהבה הכללית בקבוצה, בכל האנושות ולבורא, כדי לשמוח בזה בעצמך ולשמח את האחרים, אז זה מספיק לצורך הבדיקה.

מתוך שיעור על "תלמוד עשר הספירות", 05.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
עכשיו או לעולם לא
איך לחדור לתוך רצון זר?
המדידה של כוח הכוונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest