דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / כל הרוחניות ממומשת בעשירייה

כל הרוחניות ממומשת בעשירייה

שאלה: האם הביטוי "כשור לעול" מתייחס למצבים שבהם לא רואים את העתיד? כיצד להתייחס לעולם החיצוני במצבים האלה כאשר הכול נראה רע?

תשובתי: לא תוכל לצאת ממצבים רעים למצבים טובים בשום צורה אם אין לך קבוצה. אך ורק בעשירייה. כאשר אתם מתאספים יחד בעשירייה ויוצרים כביכול אחד יחיד שלם, למרות שאתם שונים, אז אתם בונים בתוככם תכונה שמורכבת מהמון אלמנטים שונים, שאתם אפילו לא חושדים שהם קיימים, מפני שכל אחד מכם הוא מערכת מורכבת עצומה. וכאשר אתם מתחברים יחד, אז נוצר אצלכם אחד יחיד שלם. אבל, למעשה המערכת מורכבת מרבגוניות של חלקים מנוגדים. כמו כל מערכת טכנית מודרנית, למשל מערכת אלקטרונית או מערכת של מחשב, שבהן יש הרבה מאוד שילובים הדדיים ומנוגדים, אבל יחד הם יוצרים מערכת שעובדת כאחד יחיד שלם.

ללא המערכת הזאת בשום אופן לא תוכל להתקדם. לכן, כאשר רע לך אז רק עשירייה יכולה לעזור לך. אם אתה נמצא בירידה, אז תשעת החברים שמחוברים ביניהם, יכולים להוציא אותך ממנה. אך ורק! ולא בשום דרך אחרת! לשם כך גם ניתנת ירידה לכל אחד, כדי לאחד את העשירייה. היום אני נמצא בירידה, מחר אתה, אחר כך הוא וכולי. כולם יעברו כאלה מצבים. באופן כזה ניצור שם של הבורא, כאשר כל אחד מושך זה את זה. אבל ללא עשירייה לא תוכלו לעשות שום דבר. כל הרוחניות ממומשת רק בעשירייה. באדם אחד אין כלום. תיקחו את זה לתשומת ליבכם.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest