דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל העולם בתוך רשימו

כל העולם בתוך רשימו

thumbs_wp_23_chicago_100.jpg

אנחנו מרגישים את המציאות כאשר שני כוחות מגיעים מלמעלה ומשפיעים על משהו משותף שביניהם. אם הם מפעילים רשימו (מידע) בתוכנו, מתוך הרשימו מתהווה תמונת העולם, כלומר המצב שלי, רק באופן הזה ארגיש אותו. אך אם שני הכוחות אינם מסוגלים להשיג רשימו כדי להביאו לכלל פעולה ואינם מפעילים אותו, אינני מרגיש את המציאות, היא אינה קיימת עבורי.

כל הקיום שלי, כל תמונת העולם, כל מצב שבו אני מרגיש את עצמי ואת העולם הסובב, הוא רשימו שמופעל בזכות שני הכוחות האלה: ימין ושמאל, קבלה והשפעה.

אם הכוחות האלה מפעילים בעצמם את הרשימו, משמע שאני נמצא "בעולם הזה", בעולם בו אני מנוהל כמו בהמה, ואין לי שום בחירה חופשית. באופן הזה חולפים כל חיי, כל הגלגולים שלי, כל ההיסטוריה שלי, למעשה כל ההתפתחות שלנו בעולם הזה מופעלת על ידי שני הכוחות האלה, כאשר הם כל הזמן פועלים ומשפיעים על הרשימות, מראים לנו תמונה אחר תמונה בסרט הזה של החיים.

ברוחניות כבר דורשים ממני שאפעיל את הרשימו בעצמי בעזרת שני הכוחות האלה, כדי שאני אהפוך להיות כאן קו אמצעי, אוסיף את היחס שלי להשפעת שני הכוחות על הרשימו. ובהדרגה זה כבר הופך להיות יותר ויותר קשה, ואז זה הופך להיות תלוי רק בי, באיזה אופן אני אראה את מצבי, ואת כל העולם.

בעולם אני צריך לרצות לראות רק שינוי אחד: נוכחות הבורא, כוח ההשפעה והאהבה. כך אני מיישׂם את הרשימו, כבר עם ההשתתפות שלי ועם גילוי הבורא, במידת הרצון שלי למשוך אותו לעולם שלי.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 12.07.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
האור של המצב העתידי
ועשה את השמים מאש ומים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest