דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל הבריאה תהיה שלך!

כל הבריאה תהיה שלך!

laitman_2009-07_0231_70.jpg

שאלה: האם ייתכן שכל העולם יגיע לגמר התיקון השלם, ויעלה ויתמזג עם העולמות העליונים, לפני שנספיק ליהנות עד הסוף בעולם הזה?

תשובתי: אתה מודאג, שאם כך יקרה, לעולם לא תקבל את הכבוד המגיע לך, את התהילה, את הכסף, את השליטה בכול?

אתה מפחד שאחרי שתתקן את עצמך ותיפטר מהרצונות האלה, תעלה לעולם הבא, ושם יפגוש אותך הבורא, יחבק אותך וישאל: "נו, תגיד מה רצונך!", ואילו לך כבר לא יהיה מה לבקש?!

הרי במצב כזה אינך רוצה כסף, לא כבוד, לא תהילה ולא כלום. מה אם כן נותר לעשות? מה כבר צריך צדיק? לגימה של מים וחופן של פירות לשבוע. וזה גמר התיקון שאליו אנחנו שואפים ומשתוקקים?!

אל דאגה. ככל שהאדם מתעלה, כך הרצון שלו גדל. בהשוואה לרצונות הרוחניים, הרצונות הגשמיים הנוכחיים שלנו קטנים במיליארדי מונים, מרצונות של תינוק ביחס אלינו.

אנחנו הרי מנותקים לחלוטין מהרוחניות, ואילו התינוק חי באותו עולם איתנו.

אך כמו שרצונותיו של הילד הקטן גדלים עם השנים, והוא לא נשאר תינוק לנצח, אלא מתבגר, וכבר רוצה ליהנות מהחיים, כמו מבוגר, כך גם גדלים בנו הרצונות של הנשמה.

כאשר אנחנו חוצים את הגבול שמפריד בינינו לבין העולמות הרוחניים, ונכנסים לרוחניות, אנחנו מגלים מצבורים גדולים מאוד של רצונות מלוכלכים, שאותם עלינו לתקן. בכך שאתה מתקן אותם, אתה עולה על פניהם לעולם העליון!

האם תאבד כאן כל כך הרבה, בהשוואה למה שיכולה לתת לך המערכת הרוחנית של עולמות טומאה?

היא נותנת רצונות כל כך גדולים, שכל היקום שלנו אינו משתווה אליהם – הם מקיפים את כל העולמות, ולא רק את העולם שלנו, שמהווה רק גרגיר חול קטן לידם.

לכן אל תדאג, הרצונות שלנו רק הולכים וגדלים. והרצונות הכי גדולים שבעולם הזה – כל העושר, התהילה והכבוד שלו – הם רגשות אפסיים בהשוואה למילוי הרוחני.

וזאת, עוד מבלי שנזכיר שבימינו האכזבה והדיכאון התפשטו כל כך בעולם שלנו, עד כי האדם כבר אינו מעוניין אפילו באפסיות הזו.

פוסטים קודמים בנושא:
האין סוף האינסופי
המרשם לתענוג נצחי
האם יהיה צורך בגופים לאחר גמר תיקון?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest