דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כל אחד יכול ליצור אושר עבור כולם

כל אחד יכול ליצור אושר עבור כולם

laitman_2008-12-25_8420_w.jpg

חוץ מ"רשימות" אישיות על מצבו הפנימי של האדם, משפיעה גם ההתעוררות מלמעלה (איתערותא דלעילא), שנקראת "ימי חול", "שבתות", "חגים". אלא הן עליות וירידות יחסיות קבועות.

יש כל מיני שניות, דקות, שעות, יום ולילה, ימים מיוחדים בשבוע, יום מיוחד בחודש, חודש מיוחד בשנה, שנה מעוברת במחזוריות של השנים וכדומה, אחד בתוך השני. ההשפעה הזאת חשובה לנו, מפני שהדרך שלנו כוללת את כל המצבים האלה.

המצב הקטן ביותר חייב לכלול בתוכו את כל המצבים האחרים, כמו בתמונה הולוגראפית. יוצא, שאני מחובר עם אור מיוחד, שתמיד מאיר לי ומשנה את ה"אור המקיף" שלי על ידי השינוי שלו, כך שבימים שונים, על ידי אותם המאמצים שלי, משפיע עליי "אור מקיף" שונה.

ואפילו אם שום דבר לא משתנה בעבודה שלי, אבל רק מזה שהגיע יום שני, ה"אור המקיף" שלי נבדל מאותו האור שהיה ביום ראשון. כי לא רק אני משנה את העבודה שלי מלמטה, אלא גם מלמעלה צריכים להשתנות התנאים, כדי לקבל את העבודה הזאת ולהשוות עם כל התנאים החיצוניים שנקראים "עולם, שנה, נפש".

במיוחד זה שייך לכל מיני זמנים שונים, כדי להביא אותי להתאמה אליהם עם כל שנייה, דקה וכולי. בהתעוררות הזאת מלמעלה ישנה עבורנו עזרה גדולה מאוד, מפני שמלמעלה באים שינויים בלתי פוסקים, כל שנייה. בזה נותנים לנו אוסף נוסף של שינויים, שעל ידם אנחנו מקצרים את הדרך.

זוהי מערכת מאוד חכמה. במידה שאתה מבצע שינויים, אז גם מלמעלה מבצעים שינויים. יוצא, שבאותו הזמן אתה מבצע את התיקון האישי שלך, וכמו כן מבצע שינוי עצום בכל המערכת הכללית, על ידי זה שההתעוררות מלמעלה יוצרת עבורך מצב מיוחד.

יוצא, ששינוי, ולו הזעיר ביותר, שאתה עושה במקום שלך, מתגלה בכל המערכת, משפר את המצב של כולם וגורם לכולם הרבה אושר.

מתוך שיעור על תלמוד עשר הספירות, 17.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
נקודת משען
התעוררות מלמעלה
לוח שנה רוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest