דף הבית / כלכלה / כסף / כללים חדשים ליציאה מהמשבר

כללים חדשים ליציאה מהמשבר

דעה" ("La Stampa", איטליה): אירופה, כמובן, אינה חולה מדומה. אולם היא מביעה סיפוק מוזר כאשר היא כל הזמן מדברת על המחלות שלה, קוראת לפגישות על מנת לשנות הכול, ואחרי שבועיים מגלה שדבר לא השתנה.

הבנק המרכזי האירופי אמר, כי התנודתיות בשוק ניירות הערך קרובה לזאת שנצפתה לפני פשיטת הרגל של בנק ההשקעות האמריקאי להמן ברדרס (LEHMAN BROTHERS).

בנסיבות האלה נשמעות ההצהרות היותר אפוקליפטיות של נשיאת קרן המטבע הבין לאומי, ק. לאגרד, שסופו של המשבר אינו נראה לעין, והאירו בסיכון.

הממשלות האירופאיות אומרות לאזרחים שלקראת הסתיו התמונה נהיית עוד יותר עגומה.

ארה"ב, שעסוקה במאבקי טרום בחירות בתנאים של חום הקיץ, מאשימה את אירופה במצב הגרוע של הכלכלה העולמית. ואירופה אינה נותנת הדיפה ראויה.

במקרה זה מגיע תורם של הפוליטיקאים, אך לא אלה שמבטיחים הרים וגבעות, או קוראים להדק חגורות, אלא הפוליטיקאים שמציעים לשנות את הכללים ולהביא את המערכת הכלכלית העולמית לדרך חדשה.

התייחסותי: ובכן, ממתינים עד הסתיו, ואז… שלא יתפתו, מתוך חוסר ההבנה של הבעיה (חוסר החיבור האינטגרלי של האנושות) והעדר הפיתרון הכלכלי שלה לפתור הכול דרך מלחמה, למחוק את העבר ולהתחיל מהתחלה… דרך אגב, זה גם לא פיתרון, אם כל מה שקורה דוחף אותנו לאינטגרליות גדולה יותר, בפעם הראשונה בהיסטוריה, מלחמה לא תהיה האמצעי של חלוקה מחדש.

ידיעות קודמות בנושא:
המבוי הסתום מובן מאליו
משבר מקיף באירופה הוא בלתי נמנע
הגל התשיעי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest