דף הבית / חינוך, ילדים / "כלכלה חכמה" היא אשליה?

"כלכלה חכמה" היא אשליה?

מאמר דעה: אבן הפינה של המשק הפוסט-תעשייתי הפך להיות הסקטור "חסר התוצרת", תחום התקשורת והשירותים. מה שקובע את הקִדמה זה לא הגידול בייצור או הירידה בתוצרת החקלאית, לא הגילוי של מקורות אנרגיה חדשים, אלא גורמים חוץ כלכליים ומניפולציות.

הרווחים הגדולים המתקבלים בכלכלה הווירטואלית גדולים מהרווחים בתעשייה או בתחום השירותים. התוצאה היא רמה גבוהה מאוד של אופשורינג עולמי של כספים. 9.8 טריליון דולר נמצאים בחשבונות אופשור בבעלות 92 אלף איש בלבד. הכספים הללו לא נחים לרגע. הם יצאו מהכלכלות הלאומיות ומשרתים רק את בעליהם האמיתיים.

147 תאגידים הקשורים ביניהם מנהלים את הכלכלה העולמית. הכלים והמוסדות של הכלכלה הזו המיוצאים לכל מדינה, מאפשרים להפוך כל חלק מהמערכת הכלכלית, תחום מסוים או את כל המערכת כולה לתלויה לחלוטין במדינה זו.

במקרה הצורך מנתקים את היחידה שאינה פועלת לפי הכללים מהרשת, עם כל ההשלכות הכרוכות בזה, לזמן מה או לתמיד, זה תלוי ברמת העבודה של אותה "יחידה" על הטעויות שלה. כיום, רוב האירופאים מרגישים את עצמם כקורבנות. לאנשים נוצרה הרגשה, שהם איבדו את השליטה על המצב. מכריחים אותם להסכים עם דברים שמוצגים עבורם כחסרי אלטרנטיבות.

התייחסותי: אנחנו עוסקים באותו האגו, רק מוקצן ובלתי נשלט על ידי בעליו. האגו שולט בהם. ואף אחד לא יכול להתמודד איתו, כיוון שאנחנו צריכים להגיע למצב של הכרה שזהו רוע מוחלט. אבל כזאת נפילה תביא למלחמה. תתכן הכרה באגו כרוע מוחלט על ידי החינוך האינטגרלי, לזה קוראת חכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
לפתוח את הקלפים, רבותי!
התגלתה הרשת הקפיטליסטית שמנהלת את העולם
לא ניתן לתקן את המודל הכלכלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest