דף הבית / חינוך, ילדים / "כלכלה חכמה" בתור אשליה?

"כלכלה חכמה" בתור אשליה?

מאמר דעה: הסקטור הלא-יצרני, סקטור התקשורת והשירותים, הפך להיות אבן הפינה של הכלכלה הפוסט-תעשייתית. מה שקובע את ה"קידמה", זה לא צמיחת הייצור או הירידה בתוצרת החקלאית, לא הגילוי של מקורות אנרגיה חדשים, אלא גורמים חוץ כלכליים ומניפולציות.

הרווחים העודפים המתקבלים בכלכלה הווירטואלית גדולים מהרווחים בייצור או בתחום השירותים. התוצאה היא, רמה חסרת תקדים של הזרמת כספים עולמית לחשבונות offshore. 92 אלף איש בלבד מחזיקים 9.8 טריליון דולר. בחשבונות offshore הכסף הזה לא נח לרגע. הוא יצא מהכלכלות הלאומיות ומשרת רק את בעליו האמיתיים.

147 תאגידים הקשורים זה לזה מנהלים את הכלכלה העולמית. האמצעים והמוסדות של הכלכלה הזו, המיוצאים למדינה כלשהי, מאפשרים להפוך כל חלק מהמערכת הכלכלית של אותה מדינה, תחום כלשהו או את כולה, לתלויה לחלוטין באותם תאגידים.

במקרה הצורך פשוט מנתקים יחידה סוררת כלשהי מהרשת העולמית, עם כל ההשלכות הכרוכות בכך. האם לזמן מה או לתמיד? הדבר תלוי ברמת המאמצים של אותה היחידה בעבודתה על תיקון טעויותיה. כיום רוב האירופאים מרגישים את עצמם כקורבנות. לאנשים נוצרה ההרגשה, שהם איבדו שליטה על המצב. מכריחים אותם להסכים עם דברים שאותם מציגים להם כחסרי אלטרנטיבות.

התייחסותי: אנחנו מתמודדים עם אותו האגו, רק מוקצן ובלתי נשלט על ידי בעליו. האגו מנהל אותם. ואף אחד לא יכול להתמודד איתו, מפני שאנחנו צריכים להגיע למצב של הכרה בו, שהוא רוע עולמי. אבל נפילה כזו תביא למלחמה. ניתן להכיר שהאגו הוא רע מוחלט על ידי חינוך והשכלה אינטגרליים, את זה מציעה חכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
לפתוח את הקלפים, רבותי!
התגלתה הרשת הקפיטליסטית שמנהלת את העולם
מה לעשות עם סיכונים גלובאליים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest