דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד תצבע את עולמך?

כיצד תצבע את עולמך?

laitman_2009-05-xx_ny_4848_70.jpg

הסמל של הכנס הצפוי שלנו הוא איחוד, חיבור, ערבות הדדית, איחוד כל האנושות סביב הכוח העליון שאותו אנחנו מגלים בינינו. הכוח הזה מביא אותנו לאיזון, רוגע, הרגשת שלווה, נצחיות, בכך אנחנו מבטלים את המוות! הרי מלאך המוות נולד מתוך השׂנאה המפרידה אותנו, אם במקום זה אנחנו מושכים כוח רוחני, כוח ההשפעה, אנחנו זוכים לחיים נצחיים.

דווקא השׂנאה שבנינו מבטלת את החיים ומביאה אותנו אל המוות! היא הורגת את הגופים שלנו ונותנת לנו את הרגשת העולם הזה. העולם הזה זו השתקפות של הקשר האגואיסטי שבינינו. אך כל אחד חייב להביא את עצמו ואת כל העולם לצורת קשר אחרת, כדי שבמקום העולם הזה אנחנו נרגיש קשר רוחני שנקרא: עשיה, יצירה, בריאה, אצילות, אדם קדמון ועולם אין סוף.

כל העולמות הם צורות הקשר בינינו, דבר לא משתנה יותר! אנחנו נחייה בגופים שלנו, בדיוק כפי שעכשיו, רק היחסים שלנו ישתנו וייתנו לנו ההרגשה של מציאות חדשה. אנחנו נרגיש שאנחנו קיימים בעולם אין סוף ושאנחנו מפסיקים להרגיש את הגופים שלנו! כל העולם שלנו יעלה לאין סוף.

יחסים וקשרים שונים בין בני האדם: מהמאיימים ביותר ועד לניטראליים ובעלי רצון טוב, מולידים את כל ספקטרום הצבעים והגוונים מסביבנו, מהחושך השחור ביותר ועד לצבעים יותר ויותר בהירים ונפלאים: תכלת השמים, ובסופו של דבר עד ללבן המוחלט.

תארו לעצמכם ניגודיות מוחלטת מכל האנושות של היום שמתחמשת ברובים וסכינים האחד כנגד השני, היכן שכל אחד רוצה להפריד את עצמו מהאחרים על ידי מבצר ושיהיה לו שם בית מלא בכל טוב, מבלי להיות תלוי באף אחד – עולם פתוח לגמרי, ללא שום גבולות, היכן שאני והאחר כאחד שלם וכל העולם זה הילדים שלי, הקרובים, החברים, אורגניזם (גוף) אחד שלם. האדם יתחיל להרגיש שללא האחרים הוא מאבד את עצמו. היום אנחנו מתחילים לאט לאט ללמוד על זה מהטבע, בכך שאנחנו מגלים שכולנו מחוברים ותלויים זה בזה.

בינתיים אנחנו מגיעים למסקנה כזאת מתוך ההכרחיות, אך אחר כך אנחנו נבין שזה דווקא טוב שאנחנו מחוברים עם האחרים! דווקא בזכות החיבור והקשר הזה, אם נעשה אותו נכון, נוכל להתעלות מעל לעולם הזה אל השלמות והנצחיות! נהיה אסירי תודה שקיים כזה קשר, כי דווקא הוא מאפשר לנו לשנות את עצמנו ואת תפיסת המציאות שלנו, הוא יכניס אותנו למציאות אחרת, רוחנית, למימד הנצחי.

מתוך שיעור בנושא "שאלות על תפקיד האומה", 12.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!
מגה-כנס – חלון לעולם הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest