דף הבית / חינוך, ילדים / כיצד עלינו לארגן את כדור הארץ?

כיצד עלינו לארגן את כדור הארץ?

התבטאויות של "נציגי המין האנושי" על סוגית המשבר שבו הוא נמצא:

סיכום המדיניות של היחידה לענייני אוכלוסין של האו"ם, מרץ 2009: "באילו אמצעים צריך לנקוט כדי להוריד את הילודה במדינות הפחות מפותחות?".

ביל גייטס (Bill Gates), המייסד של "מייקרוסופט": "בעולם יש כיום 6.8 מיליארדי אנשים, ומספר האוכלוסייה מתקרב במהירות ל- 9 מיליארד. אם אנחנו באמת נעבוד בצורה טובה על החיסונים החדשים, על שירותי הבריאות וההיגיינה, על השירותים בתחום הפוריות, אולי נוכל להוריד את האוכלוסייה ב – 10%-15%."

ג'ון פ. חולדרן (John P. Holdren), היועץ בתחום המדע של נשיא ארה"ב, ברק אובמה: "היה קל יותר ליישם את תוכנית העיקור של נשים לאחר לידת הילד השני או השלישי, למרות הקושי הגדול יותר יחסית של הניתוח בהשוואה לכריתת צינור זרע, מאשר לנסות לעקר גברים".

פול ארליך (Paul Ehrlich), היועץ בתחום המדע של נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' בוש: "כל אדם שנולד עכשיו מוסיף לחוסר האיזון בסביבה ובמערכות תומכות החיים של כדור הארץ."

דיוויד רוקפלר (David Rockfeller): "ההשפעה השלילית של גידול האוכלוסייה על כל המערכות האקולוגיות הפלנטריות שלנו הופכת להיות מחרידה."

ז'אק קוסטו (Jacques Cousteau): "על מנת לייצב את מספר האוכלוסייה בעולם, עלינו לחסל בכל יום 350,000 אנשים."

טד טרנר (Ted Turner), המייסד של CNN: "כל האוכלוסייה צריכה להיות 250-300 מיליוני אנשים. לצמצם אותה ב- 95% יהיה אידיאלי".

דייב פורמן (Dave Foreman), המייסד השותף של הארגון "כדור הארץ קודם כל!": "שלושת המטרות העיקריות שלי תהיינה: להקטין את האוכלוסייה האנושית ל- 100 מיליון בכל העולם, להרוס את התשתית התעשייתית ולצפות במדבר, עם המגוון המלא של המינים שקמים לתחייה בכל העולם."

הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו, "בגלגול הבא הייתי רוצה לחזור לכדור הארץ בתור וירוס רוצח, כדי להפחית את האוכלוסייה האנושית."

דוד ראוור (David Brower), מנהל הארגון הסביבתי "Sierra Club": "לידה צריכה להיות פשע נגד החברה שמחויב בעונש, אלא אם כן להורים יש רישיון ללדת מטעם הממשלה… כל ההורים הפוטנציאליים צריכים להתחייב להשתמש בחומרים כימיים למניעת הריון, והממשלה מחלקת תרופת נגד לאזרחים שנבחרים להוליד ילד."

מרגרט סנגר (Margaret Sanger), מייסדת הפדרציה האמריקאית לתכנון המשפחה: "הביטוי הגבוה ביותר של רחמים, שהמשפחה יכולה להעניק לאחד מילדיה הקטנים – זה להרוג אותו."

פיטר סינגר (Peter Singer), פילוסוף באוניברסיטת פרינסטון: "למה שלא נהיה הדור האחרון על פני כדור הארץ? אם כולנו נסכים לעבור עיקור, לא צריך שום קורבנות – היינו יכולים לחגוג את דרכנו להכחדה!".

תומס פרגוסון (Thomas Ferguson), הפקיד לשעבר במחלקה המדינית לענייני אוכלוסין של ארה"ב: "יש רק מטרה אחת של כל העבודה שלנו – לצמצם את האוכלוסייה. או שהממשלות יעשו זאת בדרך שלנו, באמצעות שיטות טובות ונקיות, או שהן תצטרכנה להתמודד עם בעיות כמו אלה שיש לנו בסלבדור, באיראן או בבֵירוּת. האוכלוסייה, היא בעיה פוליטית. ברגע שהאוכלוסייה יצאה מכלל שליטה, המצב דורש ממשלה סמכותית, אפילו פשיזם, כדי לצמצם אותה".

מיכאיל גורבצ'וב, (Michail Gorbatchov): "אנחנו צריכים לדבר בצורה יותר פתוחה על מיניות, מניעת הריון, על הפלות, על החשיבות של הפיקוח על הילודה, מפני שהמשבר האקולוגי הוא משבר דמוגרפי. תצמצמו את האוכלוסייה ב – 90% ומספר האנשים לא יהיה מספיק כדי לגרום לאסון אקולוגי."

ג'ון גווילבוד (John Guillebaud), פרופסור לתכנון המשפחה, לונדון: "בקנה המידה העולמי, ההשפעה של העובדה שמשפחות יגדלו ילד אחד פחות, הרבה יותר גדולה מכל האמצעים האחרים, למשל, כיבוי אורות. ילד נוסף שווה מספר גדול של טיסות על פני כדור הארץ".

הילרי קלינטון (Hillary Clinton), ראש מחלקת המדינה האמריקנית: "בשנה הזאת, ארצות הברית חידשה את המימון של שירותי בריאות הרבייה באמצעות קרן האוכלוסין של האו"ם, וצפויות השקעות נוספת. לאחרונה, הקונגרס האמריקאי הקצה 648 מיליוני דולרים לתוכניות סיוע לתכנון המשפחה ובריאות הרבייה בכל העולם. אני חייבת לציין שזוהי ההקצאה הגדולה ביותר של הכספים בעשור האחרון ויותר."

נינה פיודורובה (Nina Fyodorova), היועצת של הילרי קלינטון: "אנחנו צריכים להמשיך ולהפחית את קצב הגידול של אוכלוסיית העולם. כדור הארץ אינו מסוגל להחזיק יותר אנשים".

התייחסותי: כדור הארץ שלנו יכול להאכיל פי כמה מהאוכלוסייה הנוכחית. אם האנשים ירגישו קרובים, הם לא ירגישו שהם רבים מדי, אם אוהבים, אז אף אחד אינו מיותר במשפחה, ואם נהיה דומים לטבע, שהוא הבורא, הוא יספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים.

הבעיה היא לא בהפחתת האוכלוסייה בכוח, אלא בהשכלה ובחינוך שלה. אחרי שאנחנו נהיה דומים למערכת ההשגחה העליונה, אנחנו באופן טבעי נצרוך ונתרבה בצורה נכונה, כתוצאה מהדבקות שלנו עם הטבע, הבורא.

ידיעות קודמות בנושא:
המיתולוגיה של שיעור הילודה הנמוך
מיתוס על אכלוס יתר של כדור הארץ
ערכי המשפחה, תחת הסכין!

2 comments

  1. רב לייטמן ' היקר שלום !

    התמזל מזלי , והגעתי לדף זה !

    תוך חיפוש מידע על ביל גייטס , רוקפלר , ודומיהם , ורצונם העז בצימצום וביטול רצון השם והבטחתו לאברהם אבינו , להרבות את זרעו ככוכבי השמים !
    ואכן מצאתי בדף זה מידע שהרחיב את הכרתי בנושא !

    ומספיק שנבונן על מפת ההתיישבות בעולם , לעומת השטח הרב והפנויי שיש בעולמנו , כדי להבין שרצונם של הנ"ל , בא מתאוום הפסיכופתית , להפוך לאלוהי עולמנו !

    ועל רקע הקורנה השטנית , נציגתם של הנ"ל !

    אביעה משאלת לב להביא , לאיחוד מנהיגי כל דתות אברהם , והדתות האחרות !!!
    למען להקמת חזית וועד עולמי , להוקאת הסכנה עולמית , מרשעים אלו ורשע זה מקרבנו ומעולמנו , כדי שעולמנו יחזור באהבה ושלום , כי מעז יצא מתוק , שזה קיום דרכו של אברהם אבינו , ורצון השם אלוהינו !!!

    אשמח לתגובתך !
    בכבוד רב !
    מאת אריק !

  2. שלום אריק,
    תודה לך על תגובתך, נשמח אם תמשיך לעיין בחומרים בבלוג של הרב ד"ר מיכאל לייטמן, ובאתר "קבלה לעם".

    בברכה,
    רונית שי, מנהלת הבלוג של הרב ד"ר מיכאל לייטמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest