דף הבית / הכול על הקורונה / כיצד נתגונן בפני הווירוסים הבאים?

כיצד נתגונן בפני הווירוסים הבאים?

שאלה: אנחנו תמיד מגיבים בפיגור לזן הקודם של הווירוס, ועד שמעדכנים את החיסון מגיע כבר זן חדש. האם אפשר להקדים תרופה למכה ולא רק ללקק את הפצעים אחרי המכה הקודמת?

תשובתי: אנחנו יכולים להתגבר על המגפה רק על ידי חיבור בינינו. להעלות את עצמנו למעלה מדרגת הרצון לקבל, למעלה מהאגואיזם, כי אנחנו מכילים את כל הווירוסים רק באגו. אם לא נסלק מאיתנו את האגו, אז תמיד נכיל את הווירוסים ולא יהיה לזה סוף. כמו שכותב בעל הסולם, עד שמלאך המוות נותן לאדם טיפת רעל על קצה הסכין, והאדם בלית ברירה פותח את הפה ובולע.

שאלה: זה נשמע נורא. השאלה היא האם החיבור בינינו יעצור את הווירוסים החדשים או שהוא רק יגן עלינו מפניהם?

תשובתי: חיבור בינינו לא רק ימנע הופעה של וירוסים, אלא יסלק מהטבע כל דבר שיכול להזיק לנו, לטבע ולדרגות הדומם, הצומח והחי. רק על ידי חיבור בינינו, אנחנו יכולים לארגן את הטבע בצורה ידידותית, טובה, חדשה לכולם, גם לדומם, לצומח ולחי, עד ש"גר זאב עם כבש" (ישעיהו י"א, ו').

שאלה: אתה אומר שאנחנו מביאים את החורבן גם על כל דרגות המציאות הנמוכות יותר?

תשובתי: כמו שאמרנו "ידו בכל, ויד כל בו", זה האדם.

שאלה: לטבע יש שכל והוא יודע איך לנהל אותנו, הוא שולח לנו וירוסים ונגיפים כדי שנתחבר בסופו של דבר, אז אם נתחבר יהיה לנו יותר שכל מאשר לטבע?

תשובתי: לא, אנחנו נמצאים בדרגה העליונה של הטבע ובדרגה הרסנית באגו שלנו שפועל בדרגה ד' מתוך ארבע דרגות, דומם, צומח, חי, ואדם. אם בדרגה שלנו נרצה להפוך את הכוח הרע ההרסני שגורם לשנאה בינינו, ולהפוך אותו לכוח אהבה, לחיבור בינינו, זה ישפיע על כל הדרגות התחתונות, הדומם, הצומח והחי. כך כל העולם יגיע לאיזון, וכל כדור הארץ עם כל מה שיש בו יתחיל לחיות בהתחברות נכונה, ידידותית, בין כל הדרגות, מפני שהאדם ישפיע על כל הכוחות האלה את כוח הטוב.

 

מתוך ישיבת כתבים, 19.8.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest