דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לרכוש את תוכנית ההנהגה של הבורא?

כיצד לרכוש את תוכנית ההנהגה של הבורא?

חכמת הקבלה מלמדת אותנו כיצד לעבור מהעולם הגשמי לעולם הרוחני, מתפיסת המציאות הנוכחית לתפיסת המציאות האמיתית. אנחנו צריכים להסביר לעצמנו שהמציאות שאנחנו תופסים עכשיו היא מציאות מדומה, זמנית ומקרית, שתלויה בתכונות הפנימיות שלנו. רק נדמה לנו שהן יציבות, אך בעצם הן ניתנות לשינוי ולתיקון.

נניח שקיבלת מחשב ונדמה לך שאין לו שום פונקציות נוספות מלבד מה שאתה רואה שיש לו, אתה מסתכל כל הזמן על אותה התמונה כי אין לך תמונות אחרות, ולפתע מגיע אליך מומחה ואומר: "תראה איזו מקלדת הבאתי לך, נסה לשחק איתה". אתה מתחיל ללחוץ על המקשים ובאופן מפתיע מגלה המון דברים חדשים, מופיעות בפניך תמונות שאתה רואה בהן את עצמך, אתה נכנס לתוכן ומתחיל לתכנת את העולם שבתוכו אתה חי, אתה באמת נותן פקודות והכול משתנה סביבך.

ואז תתחיל לגלות שהעולם מתפקד לפי תוכנית מוגדרת שנקראת "הבורא". רק במידה שאתה דומה לו, עוברות אליך בהדרגה הפונקציות שלו, היכולת לתת פקודות, ולאחר מכן אתה עובר למצב שבו אתה לוקח לידיך את המקלדת הזאת עם כל הפקודות שלה, עם כל התוכנית שיש בה, ולמעשה, עם הגורל של עצמך. וכך, תמונה אחר תמונה, תתחיל לסדר את כל התמונות האלה שמגיעות אליך ומתחלפות בכל רגע. עכשיו אתה כבר מתכנן בעצמך כיצד הן צריכות להיות, כמו שכתוב: "ישראל הם מעל הכוכבים והמזלות".

לפתע תוכל לראות שהחיים הקודמים נשארו אי-שם מאחוריך ואתה כבר נמצא רחוק מאותה התמונה ההתחלתית. אם כך, היכן אתה עכשיו? – אתה תגלה שאתה נמצא בתוך מציאות כלשהי, מתכנת אותה, היא מתגלה אליך יותר ויותר ואתה נמצא מחוץ לזמן, לתנועה ולמקום, מחוץ לתפיסת המציאות הקודמת שלך. הגוף הבהמי שלך כבר אינו קיים.

תגלה שאתה כבר נמצא בהרגשה שכל עולם החומר נעלם. למעשה גם קודם הוא לא היה קיים, זה פשוט היה מורגש כך באותה התמונה ההתחלתית. לכן העולם שלנו נקרא "העולם המדומה". חכמת הקבלה מלמדת אותנו כיצד לקבל את המציאות בצורה הנכונה, כיצד לגלות את הבורא.

מתוך ההרצאה הפתוחה בבית "קבלה לעם" – פתח תקווה, 04.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אם מתחלף ה"דיין"…
טיסה על כנפי ההשפעה
אותות הקריאה של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest