דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לראות את העולם האמיתי?

כיצד לראות את העולם האמיתי?

laitman_2010-05_ny_04c712b13e_b-70.jpg

בעיקרון, גם עכשיו איננו מהווים גופים פיזיים לכשעצמם, אלא נשמות. כי הרי הבורא ברא רצון, וחוץ מהרצון אין שום דבר. ואם אנחנו מרגישים איזה חומר גשמי, זה לא בגלל שקיימת מציאות אחרת ונפרדת. קיים רק רצון שמרגיש את עצמו בגוף הפיזי, זו אותה הנשמה שמרגישה רק את עצמה ורק בתוך עצמה, ולא תופסת שום דבר מבחוץ. לכן היא מרגישה את עצמה כקיימת בגוף הגשמי שלה, ומסביבה כאילו נמצאים גופים אחרים זהים. כך אני תופס את עצמי ואת המציאות הסובבת, מאחר וכולי כלוא בתוך עצמי יחד עם האגו שלי.

ברגע שאני מתחיל לרכוש רצונות חדשים, תכונות לתפוס את מה שמחוץ לי, אני מתחיל לראות את המציאות בצורה אחרת. היא נקראת "העולם העליון", המציאות שאני רואה מחוץ לי. איך אני יוצא מעצמי (מתוך האגו שלי) ורואה את הקיים מחוץ לי? – אני מתחבר עם נשמות אחרות, עם החברים שלי, ובקשר בינינו, באיחוד גדול יותר, אנחנו מגלים תחושות ותופעות משותפות, אשר נקראות "העולם הרוחני".

לכן, אנחנו קוראים בספר הזוהר, וזוכרים שאנחנו כל הזמן רוצים לגלות את האור העליון, לגלות את כל מה שהזוהר מספר עליו. והזוהר מעביר לנו מצבים ותמונות, שמדברות רק על הקשר בינינו, על צורותיו השונות, וזוהי כל המציאות.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 15.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
בונים מציאות חדשה!
ספר הזוהר מקשר אותנו עם הכוח העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest