דף הבית / משבר עולמי / כיצד לקבל אישור כניסה לעולם חדש?

כיצד לקבל אישור כניסה לעולם חדש?

laitman_2008-12-07_6468

עד עכשיו, הכוח המניע את העולם הזה פיתח את האגואיזם שלנו. הוא גידל אותו מדור לדור, במשך אלפי שנים, וסיים את עבודתו! האגו שלנו כבר אינו רואה לאן הוא יכול להמשיך הלאה! הוא הגיע ממש לגבול שלו, לסוף התחום שגדל בו ומילא את כולו.

כעת מתחילה צורת התייחסות חדשה, כעת אנחנו רואים עד כמה אנחנו קשורים זה עם זה בתוך התחום האגואיסטי הזה. הכוח הדוחס הזה תמיד ידחוף אותנו קרוב זה לזה, יסגור אותנו בפנים ויראה לנו, עד כמה איננו מסוגלים להסתתר זה מזה.

זאת התייחסות חדשה לגמרי מצד הטבע אלינו, ומשנה לשנה זה יעשה רק יותר ויותר גרוע. לכן כל המדינות והממשלות הגיעו למצב של מבוכה, הן אינן יודעות מה לעשות עם העולם. להביא את העולם לתיקון ניתן רק בתנאי שמושכים את הכוח שיתקן אותנו, באותה המידה בה נרצה את זה. אך אנחנו חייבים להשתוקק!

כל אדם יצטרך להתחבר לאחרים בקשר טוב ונכון, זה יכול לקרות בכפייה, בייסורים או בהכרת הנחיצות והחשיבות של החיבור. דרך לימוד, כנסים, שירים, ערוץ הטלוויזיה, אנחנו נקשרים במערכת שממנה בא הכוח הזה ומתקן אותנו.

כל אדם חייב לדעת על כך ולגלות את הבורא, במידה שהוא מרגיש את עצמו, את העולם, את האנשים, את הטבע, כך הוא יצטרך לגלות רמה נוספת של המציאות, עולם אחד.

מתוך שיעור על פי מאמרו של בעל הסולם "מתן תורה", 28.04.10

ידיעות קודמות בנושא:
דרך ארוכה לאיחוד
אי אפשר לרמות את חוק הטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest