כיצד לצמוח מאפס

laitman_2009-11_8715-70.jpg

שאלה: אמרת שכדי לבנות את עצמך צריכים להשתמש בשני כוחות, קבלה והשפעה, אך כעת אין בי את שני הכוחות הללו, אלא רק קבלה.

תשובתי: שני הכוחות נמצאים בך, אתה רק לא רוצה להשתמש בכוח השני! אנחנו מתחילים לעלות מלמטה, מהשפעה "אפסית", עד שנעלה ב-125 מדרגות ונגיע ל-100% השפעה. אך "אפס" השפעה אינו אומר שהיא אינה קיימת, אתה רק לא משתמש בכוח הזה הנמצא בך!

אי אפשר לומר שמשהו בבריאה לא קיים, הכוח הזה לא קיים רק בך, בהרגשה שלך. כהוכחה לקיומו, העובדה שבעוד רגע הוא עשוי להתגלות בך, ואחר כך להיעלם שוב… זה נקרא "אפס", במציאות אפס אינו קיים, אלא רק בהרגשת האדם.

יש לך בחירה חופשית לעורר את כוח ההשפעה מהאפס הזה, לשם כך יש לך סביבה הכוללת מורה, קבוצה וספרים. תתחיל בעזרתה לעבוד על אפס ההשפעה שלך והוא יפסיק להיות אפס. אתה יכול לעורר את כוח ההשפעה רק אם אתה נמצא יחד עם מישהו אחר שגם משתוקק לעוררו. אז תיצור כאלה יחסים, אל תיסגר בתוך עצמך! זו הדרך לגלות את ההשפעה!

כוח הקבלה ממוקד באדם אחד, אך לגילוי כוח ההשפעה צריכים שניים, כדי שתהיה פעילות ביניהם! כאן ההבדל המהותי בין הבחירה האגואיסטית לאלטרואיסטית, באגואיזם שלך אתה לבד, אך ההשפעה מצריכה סביבה. אחרת כיצד תוכל לממש אותה, היכן תמצא את הכוח הזה ותוודא שיש לך אותו?

לכן, ברגע שהניצוץ הרוחני, הקריאה להתפתחות, מתעורר באדם, מייד מובילים אותו לקבוצה ואומרים "בחר בה!". כאן הבחירה החופשית שלנו, לבחור סביבה נכונה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "חכמת הקבלה והפילוסופיה", 06.01.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest