דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד לעבור לרוחניות

כיצד לעבור לרוחניות

laitman_2009-07_0181.jpg

קשה מאוד להסביר לאדם כיצד לעבור לרוחניות. הוא מוכרח להבין, שהוא צריך להיות המשפיע.

אדם מסוגל לעשות ככל העולה על רוחו, אפילו לשלם בחייו הגשמיים עבור המצב הנצחי שלו, ואנחנו אכן רואים שאנשים משלמים בחייהם. הוא מוכן להשקיע את כל כולו, להקריב את עצמו, אם יש לזה הצדקה גשמית: "כולם ידעו עלי, אני אהפוך לגדול ומפורסם, אני אוכיח לכולם מי אני..!".

הרי האגואיזם שלנו הוא העתקה מרוחניות ולכן גם בו אנחנו מרגישים נצחיות. אבל כשאתה מציע לאדם לבטל את האגואיזם, שמרכיב את כל הבסיס שלו, מבלי לקבל שום דבר בתמורה, לא בעולם הזה ולא בעולם הבא, אז בביטול האגואיזם הוא מרגיש שאין לו את העולם הבא. הרי איפה הוא רצה לקבל שכר? בתוך האגואיזם שלו! ואז הוא מביט עליך כעל משוגע: " אם אני אתחיל להשפיע לאחרים, אני אעלם, אז מי אני, ומה יהיה לי מזה?".

וזו הנקודה הכי רגישה, הכי חשובה, הכי קריטית בכל המציאות: כיצד לעבור מהעולם הזה לעולם הבא. הנקודה הזו של המעבר בין שני העולמות, זה מתג שמחליף את הקבלה להשפעה!

על מנת לקרב את האדם לזה, אפילו במעט, נחוצה לנו הפצה רחבה, שכנוע ומקצועיות רבה, שאותה אנחנו רוכשים בהדרגה. בסיכומו של דבר, אנחנו מצילים את האדם מהרבה שנות סבל. בכך אנחנו מזרזים את הזמנים, ונותנים לעולם אפשרות לבצע קפיצה היישר לתיקונים. במקום להרגיש ייסורים וללמוד מתוך הייסורים הפיזיים האלה, שעלולים להימשך עשרות שנים, אתה מביא לאדם את הידע ואת ההבנה, והוא כבר לא צריך לעבור את כל הסבל הזה בעולם הגשמי הלכה למעשה.

אתה עושה זאת מתוך אהבה, מתוך הכרח, מתוך כך שאתה רואה את כל המערכת ובזה מבין מה טוב בעיני הבורא. בכך אתה גורם לאדם רק טוב!

ידיעות קודמות בנושא:
מי יעזור לי "לצאת מעורי"?
כיצד להוציא עצמי מהביצה?
לגנוב את עצמך מהאגו
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, התפתחות רוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest