דף הבית / המשבר ופתרונו / כיצד להיאבק בטרור?

כיצד להיאבק בטרור?

שאלה: אם נתאחד, האם נוכל לנצח את הטרור?

תשובתי: לפי חכמת הקבלה, עלינו להתאחד נגד הרע הפנימי שלנו, האגו. הרע הזה לא נמצא בתוך האדם עצמו, אלא בין בני האדם. אם נתחיל להתאחד בינינו, אז גם הטרור וגם כל יתר הבעיות ייעלמו.

שאלה: כמה זמן ייקח עד שכל בני האדם יתחילו לכונן קשרים ידידותיים? עד אז הם יירו זה בזה.

תשובתי: לטבע יש חוקים משלו. עלינו להגיע לחברה אינטגרלית, לצאת לדרגת התפתחות חדשה ולגלות גם את העולם הבא, הגבוה משלנו. היום אנחנו חיים בדרגה של חיות ולא של בני אדם. המושג "אדם" נובע מהמילה "אֶדְמֶה" לטבע הכללי. אנחנו צריכים להתעלות מעל עצמנו, כאשר נתחיל להרגיש את העולם בשני כוחות מנוגדים, שמאוזנים בין טוב ורע, נראה תמונה שונה לחלוטין של הבריאה, למעלה מזו שאנחנו רואים עכשיו, עולם נצחי ומושלם של כוחות ופעולות הדדיות. את העולם הזה אנחנו צריכים לגלות עכשיו, בזמן שאנו קיימים בגוף שלנו ואת זה מלמדת חכמת הקבלה.

שאלה: אז צריך להפסיק את ההפצצות על דאע"ש ולעסוק רק בגדילה האישית שלנו?

תשובתי: לא, צריך להמשיך את המאבק נגד דאע"ש ושאר המחבלים. אם תוקפים אותך או מאיימים עליך, אתה צריך להקדים אותם ולהורגם. יחד עם זאת, על ידי פעולות פיזיות בלבד אנחנו לא נשיג שום דבר. צריך לכונן בינינו קשרים טובים, יחסים הדדיים נכונים, שדרכם יתחיל להתגלות בעולם הכוח הטוב, שנסתר בטבע. הוא יתחיל לאזן את הכוח הרע, ואז ארגונים כמו דאע"ש וכל מה שקיים בצורה של רוע באנושות הנוכחית, יעלמו. בינתיים אנחנו פשוט מרסנים אותם על ידי הפצצות ומאבק, אבל הם לא ייעלמו לשום מקום עד שהכוח הטוב של הטבע לא ישפיע עליהם.

זה מה שמתרחש באירופה ואנחנו חסרי אונים. הטרור יכבוש יותר ויותר שטחים, עד שימלא את כל העולם. באופן כזה הוא ייאלץ אותנו לקבל את שיטת התיקון.

מתוך תוכנית הרדיו "הד של מוסקבה", 25.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest