דף הבית / חכמת הקבלה / כיצד חכמת הקבלה יכולה לראות את כל המציאות?

כיצד חכמת הקבלה יכולה לראות את כל המציאות?

תשובה: לחכמת הקבלה יש אמצעי, כלי נשק, מכשיר, שעל ידו אפשר לחקור את כל המציאות. אפשר להלביש את המכשיר הזה על כל המציאות ולראות את כל פעולות הבורא, מהמחשבה שלו לברוא את כל המציאות, כולל אותנו.

את כל זה חכמת הקבלה עוזרת לך להכיר, להבין, לחקור ולשלוט בזה, לרכוש את זה. ואז אתה, על ידי זה שאתה כך עובד על כל המציאות, אתה מגיע למקור המציאות, לבורא, ונעשה כמוהו. דווקא על ידי זה שגילית וסידרת את כל המציאות הזאת משבירה מוחלטת לצורה שלמה.

שאלה: אז מה הוא המכשיר הזה?

תשובה: האור, האור העליון, כוח ההשפעה, שאתה מזמין אותו ממרכז הקבוצה במידה שאתה יודע להתחבר עם האחרים, אז אתם מזמינים את הכוח העליון, ועל ידו אתם מתחילים לשנות את הכול. אתם יכולים לשנות את העולם. אין שום דבר שעומד כנגד זה. על ידי חיבור, אבל חיבור כמו שהמקובלים מגדירים אותו.

שאלה: אתה אומר שצריך להזמין כוח. מאיפה ההזמנה מגיעה, איך אני מזמין כוח?

תשובה: אתה עובד עם הכוח שמתגלה במרכז הקבוצה. זה כוח שכבר לא שייך לאף אחד. זה כוח שאתם מייצרים אותו. אתם מייצרים, מייצבים את כוח ההשפעה ביניכם שמתחיל להזיז את הסירה. זה המנוע שאתם בונים. וזו האנרגיה שאתם מייצרים כשאתם מתעלים מעל האגו שלכם ומשתדלים להיות יחד.

האגו ההדדי גדול מאוד, השנאה גדולה מאוד, האחד נגד השני, אבל שם מתגלים ממש כלים כנגדם. כשמתגברים על האגו, על השנאה, אז אתם הופכים את הכוח השלילי לכוח חיובי ויש לך שני כוחות ביד, ואז אתה מתקדם. אם יש לך פלוס ומינוס, אז מה הבעיה? צריך רק כיוון להתקדמות.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים – קבלה ומדע" מס' 3, 2.5.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest