דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד האגואיסטים ישיגו את הבורא

כיצד האגואיסטים ישיגו את הבורא

photo_rav_gh70_273.jpg

שאלה: כיצד ניתן לעורר רגש כלפי השכן, כמו לילדים שלך? כיצד אלה שלא מכוונים למטרת החיים, יגיעו לתיקון?

תשובה: הלימוד והעיסוק בחוכמת הקבלה והבחירה בסביבה נכונה, עוזרים לנו להבין את הטבע של המצב העליון (העולם העליון), האיחוד של כל חלקי העולם, ולקבל הזדמנות בקבוצה, לנסות ליישם זאת על עצמנו ולהיווכח שזה בלתי אפשרי! למרות שאנחנו קשורים ומחוברים לכולם ותלויים באחרים.

בזמננו האדם מתחיל להרגיש בבירור את הרשת המחברת את כולנו לאחד. המשבר הנוכחי הגיע כדי להראות לנו את הקשר ההדדי המזיק בינינו, ואת חוסר האפשרות לתקנו, למרות שאנחנו מכירים באגואיזם ההדדי, כסיבה לכל צרותינו.

ככל שידע זה יגיע במהירות דרך אמצעי התקשורת להמונים, כך נשיג במהירות את הכרת הרע של האגואיזם, וכך דרך הייסורים שלנו תהיה קצרה יותר.

מהרגשת חוסר המוצא, מהקשר ההדדי האגואיסטי הרע, יתחברו כל הייסורים שלנו ויופיע אז הרצון הכללי למצוא את המוצא לפתרון הבעיה.

על ידי הרגשת התלות באחרים, אתחיל להתעניין במצבם ולדאוג לרווחתם. ההרגשה של משפחה אחת מגיעה תחילה מאינטרסים אגואיסטיים, אבל במידת התגשמות ההתקרבות זה לזה, נגיע להרגשת החיבור והאיחוד בינינו כמצב הנכון!

תחילה אנשים ילמדו להתחשב בזולת כמו בקרובי משפחה, על ידי חלוקה אגואיסטית שווה, הכול בשווה, עד להשגת שוויון מלא בכל העולם.

בחלוקה כזו, לכל בני האדם יהיה את כל הנחוץ לקיום, הטבע יספק הכל לכולם!

הודות לכך, שבני האדם יבצעו בצורה אגואיסטית את חוק ההידמות לבורא, הם יתחילו לגלות את הקשר שלהם עם השורש הרוחני, כמו שיד ורגל מגלות את הקשר שלהן עם המוח.

ידיעות קודמות בנושא:
כל העולם – המשפחה שלי
המשבר הוא גילוי הרוחניות
העולם מחזיק אותי בגרון
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest