דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כיצד אנחנו מקבלים את האור?

כיצד אנחנו מקבלים את האור?

אנחנו צריכים להבין שהעתיד נמצא בידינו. אנחנו קובעים אותו במו ידינו. ואם נשב בחיבוק ידיים, שום דבר טוב לא יקרה. אסור לנו לחשוב על עצמנו, עלינו לדאוג כיצד להביא לאנשים את שיטת התיקון ולהתחיל לממש אותה.

בעצם, ההפצה עצמה היא כבר המימוש. כי האדם משתנה, משתנים מחשבותיו ורצונותיו, יחסו לעולם, וכך הוא כבר משפיע. כאן חשובות לא כל כך הפעולות הפיזיות, אלא השינויים הפנימיים שמשפיעים על המערכת הרוחנית שמנהלת את העולם.

לכן, אני מזמין את כל מי שנמצא איתנו להתקרב יותר והעיקר להשקיע בהפצה. היום זה נוגע קודם כל לישראל, אנחנו יכולים, בלי לחכות לאסונות בתחומי הכלכלה והביטחון, לתת מענה מראש, "להמתיק" אותם.

למעשה, אפילו לצפייה בשיעורים שלנו יש השפעה. הרי על ידי זה האדם "סופג" את המסר של בעל הסולם ושל כל שרשרת המקובלים שנמשכת אליו מהכוח העליון. הוא מכיר את מערכת הבריאה, את העקרונות שלפיהם היא פועלת ונפעלת, לפחות הוא משתתף במקצת בתהליך מרצונו החופשי, וזאת השקעתו.

שאלה: נכון להיום, בין צופים רבים של ערוץ הטלוויזיה שלנו בארץ, יש לא מעט אנשים בעלי השפעה, שקשורים לקבלת החלטות גורליות למדינה…

תשובתי: למעשה, הם לא מחליטים שום דבר. ההחלטות מגיעות במאה אחוז מהבורא, מהאור, אבל אנחנו יכולים להתכלל שם במספר אחוזים ולהשפיע.

בכל מקרה, בעולם הזה אף אחד לא קובע שום דבר. התוכנית מאד פשוטה. אנחנו, בני אדם, נמצאים למטה, ולמעלה מקור האור שמביא את ההשפעה. אנחנו יכולים להשפיע על הבורא בהתאם לחוק השתוות הצורה (∾), אז האור שמגיע עושה סיבוב וכבר מורגש על ידינו בצורה אחרת. הרי אנחנו מעלים מ"ן ומבקשים שהבורא ייתן לנו הכנה ונכונות כדי לקבל את אורו, להיות מותאמים לו.

האור הוא הנותן ואני – המקבל. ואני מבקש ממנו שייתן לי לפחות במשהו להיות המשפיע. אם לא להשפיע באמת, אז לפחות בהתאמה מינימלית, כדי שייווצר בינינו קשר, כדי שלא נהיה הפוכים זה לזה.

בקשה כזאת לתיקון אני מעלה. ואחר כך אנחנו פונים לפעולה, לחיבור. בצורה כזאת אנחנו משתתפים בפעולת המאור.

ולהיפך, כאשר אין עליית מ"ן, האור מביא לנו ייסורים והופך לחושך, ייסורים נוראיים.

אין כוח אחר חוץ מכוח האור, אבל הוא פועל עלינו דרך "פנים" או דרך "אחוריים". כלומר, הכול תלוי כיצד אנחנו מקבלים אותו. והפעולה שלנו היא בהכנה שלנו לקבלה הנכונה. זה תלוי באדם, כמה הוא מבין, מרגיש, מוכן ומתקדם… בסופו של דבר, עלינו לגדול במודעות שלנו.

אני מאוד מקווה שיותר ויותר אנשים יקשיבו לנו, וירצו לדעת על מה אנחנו מדברים. יתכן שאתרי האינטרנט והטלוויזיה שלנו יעשו את העבודה ואנחנו לא נצטרך לחפש ערוצים נוספים כדי להגיע לאנשים…

מתוך שיעור על "מאמר לסיום הזוהר", 14.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כל הדרכים מובילות לאדם
אחראי על האנושות
להביא את האור לכל הצרכנים שלו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest