דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כולנו ב"חלון" אחד

כולנו ב"חלון" אחד

עד לתקופתנו, כל אחד מאיתנו התפתח בתוך האגואיזם של עצמו תחת השפעת הגֵנים הרוחניים, ה"רשימות". ועכשיו, כולנו מתחילים להתפתח יחד תחת רשימות משותפות. אנחנו רואים כיצד כל העולם מחובר כמערכת אחת יחידה.

בעבר היה נפתח לכל אחד ה"חלון" האישי שלו, כמו במחשב, שבו הוא בנה את החיים שלו ללא כל קשר לאחרים, ויכול היה לעשות ככל העולה על רוחו. היום זה כבר אינו פועל. הבעיה היא שאיננו יודעים על הקשר שקיים בינינו ועל מקומו של כל אחד מאיתנו במערכת הכללית, שבה הוא מחובר עם כל האחרים.

הטרגדיה שלנו היא שמצאנו את עצמנו עכשיו בפני מערכת כללית אחת, רשת כללית שתופסת אותנו, אך אנחנו איננו תואמים אליה ואיננו יודעים מה לעשות איתה. כי הרי גם עכשיו, כל אחד מאיתנו בתוך תוכו נשאר אינדיבידואליסט, אגואיסט, שמעוניין לעשות מה שמתחשק לו.

אולם כבר פועלת עלינו מערכת לגמרי אחרת! העידן הקודם הסתיים והגיע העידן החדש! התחילו לפעול עלינו כוחות שעובדים עם כולנו יחד. לכן כבר לא ניתן להסתדר מבלי ללמוד את המערכת הכללית האינטגראלית הזאת: כיצד היא בנויה, כיצד היא משפיעה עלינו וכיצד להתאים את עצמנו אליה. ללא הלימוד הזה, פשוט לא נוכל לשרוד. לכן כל אחד חייב ללמוד את חכמת הקבלה.

מתוך שיעור בנושא "לימוד חכמת הקבלה", 04.02.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest