דף הבית / המשבר ופתרונו / כוחו של הרגש

כוחו של הרגש

ניסוי: פסיכולוגים שעובדים עם ילדים חולים בשלב האחרון של מחלת הסרטן, החליטו להגשים את המשאלות הכמוסות ביותר של הילדים ולראות כיצד הגשמת החלום תשפיע על בריאותם.

ילדה קטנה בת ארבע שנים, המתגוררת בכפר, רצתה לנסוע ברכבת קלה. ילד בן אחת עשרה חלם לשבת על סוס, וילדה בת שלוש עשרה חלמה להיות נסיכה, שיהיו לה משרתים וינשקו לה את ידיה כפי שראוי לנסיכה.

הפסיכולוגים שכרו רכבת קלה ובמשך שעתיים נסעו עם הילדה הקטנה ברחובות העיר. הם הראו לה את האתרים המעניינים וכיבדו אותה בתה עם ממתקים. בשביל הילד הקטן ואביו מצאו כמה סוסים, והאב עם בנו רכבו לאורך הים.

הפסיכולוגים שכרו טירה ישנה ובגדי וינטאג' יפים. הרופאים התלבשו כאנשי חצר, והילדה הייתה לבושה בשמלת נסיכה. הנסיכה הקטנה הסתובבה באולמות של הטירה, וכולם שירתו לה כמו שהיא חלמה ונישקו לה את ידיה.

התוצאות של הבדיקה הרפואית הבאה היו פשוט מדהימות. אצל ילד אחד הסרטן נעלם לחלוטין, אצל האחרים המחלה נסוגה או לפחות נעצרה!

ניסוי זה אישר את האמת שעליה ידעו הרופאים בעת העתיקה, אולם הרופאים המודרניים שוכחים: לרגש יש השפעה ישירה וחזקה ביותר על הרווחה והבריאות שלנו. רגשות חיוביים ומחשבות טובות הם לא רק מסוגלים להביא שמחה ואושר, אלא גם לנצח את המחלה הנוראה ביותר .

התייחסותי: בנוסף להשפעתו של "האור המקיף" בפעילויות האינטגרליות, אשר באופן כללי הופך את כל הרע והמזיק לטוב ומועיל, גם לרגשות החיוביים שנוצרים במעגל תוך כדי תקשורת אינטגרלית יש כוח הבראה.

ידיעות קודמות בנושא:
להרגיש את עצמי בריא
הבראה בזכות סביבה נכונה
הכוח המרפא של הדאגה לאחר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest