כוונה כה פשוטה

laitman_2009-05-28_0076_70.jpg

שאלה: כיצד הסביבה יכולה להחדיר בי משהו שונה מהאגו שלי, אם היא בעצמה בנויה מאגואיסטים?

תשובתי: אתה בעצמך בוחר את הסביבה. הבורא אסף כאן אנשים והחדיר בהם רצון משותף, השתוקקות משותפת. הם לא חיפשו זה את זה ולא הזדקקו זה לזה, אך הוא הפגיש ביניהם. לאן תוביל אותם הדרך, הם אינם יודעים בעצמם, אך הם נבדלים מכל סביבה אחרת כי יש בהם ניצוצות, דחף רוחני שהגיע זמן תיקונם.

אתה מתחבר עם החברים כדי לחדש קשר עם הניצוצות שלהם, וזהו הדבר החשוב ביותר, זו הסביבה שלך. חבר אחד נעים הליכות והאחר גס רוח, השלישי רגזן והרביעי מדען יבש. אתה בכלל לא שם לב לצורות החיצוניות כי הן כולן שייכות לתכונות בהמיות בעולם שלנו. אתה מסתכל על הניצוצות שבוערים בחברים המחוברים ביניהם. ניצוצות אלו הן תוצאה של המסך שמחבר אותם, וכשאתה מתעמק אתה מגיע למקום בו הוא מחבר בינינו.

הכול תלוי ברמת ההתעמקות בתוך "העוגה" המשותפת שלנו. השכבה העליונה, זהו מבט שטחי חיצוני. אחרי זה אתה מתחיל להתעמק עוד יותר. בתוך החברים אתה מקבל ביטוי לחיבור הפנימי. לכן הביאו אותך אליהם, כדי שתתחיל מהתרשמויות חיצוניות ותגיע למהות. את הקשר הזה אתה יכול למצוא מכל נקודה בעולם, ובעצם אינך חייב לנסוע או לטוס לשום מקום. האנושות כולה קשורה הדדית, אך עדיין לא כולם משתוקקים לגלות את קשר ביניהם. הנה דחפו אותך לאותה שכבה של אנושות שעליה להיתקן עכשיו, כלומר לגלות את התלות ההדדית ובתוכה את האור העליון, הבורא. אתה מנסה לבחון את המערכת מהר ככל האפשר, אתה מוכן לשהות בתוכה.

החוק של המערכת הפנימית זאת הערבות, ויותר פנימה מתגלה התיקון. לא קיים שום דבר אחר, אלא אנחנו חודרים עמוק יותר בתוך "העוגה", לפנימיותן של התמונות החיצוניות, לתוך השורש של המתרחש.

עליך תמיד להשתוקק לפנימיות כדי למצוא ולחזק את הקשר בינינו. בכוונה פשוטה זו אנחנו מתרכזים בזמן הכנס.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 01.11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest