דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כדי שאף אחד לא ישָכָח

כדי שאף אחד לא ישָכָח

שאלה: איך צריך לכוון את "תפילת הרבים" שלנו לפני הכנס בצפון כדי שהיא תשפיע אישית על כל אחד, כדי שאנחנו נרגיש את חשיבותה עבור הקבוצה ועבור העולם?

תשובתי: כנסים מסוג זה הם מאוד מועילים. אני רואה את זה גם לפי הקבוצות שביקרתי בהן בזמן האחרון. אנחנו צריכים לשמור על הכוונה של השפעה לכל החברים שלנו בכל רחבי העולם, זה משפיע מאוד ומקדם אותם באופן ניכר קדימה.

כל פעם אני מגלה בשמחה שהפער בין הקבוצות מצטמצם יותר ויותר. במיוחד עכשיו, כשהן נפתחו לקראת ההמונים, שהכנסים של האיחוד ובמיוחד הסדנאות תומכים בנו, בקבוצות מורגשים שינויים גדולים מאוד. המרחקים בינינו נעלמים, כולם הופכים בהדרגה לקבוצה אחת וזה משמח מאוד.

הכנס בצפון יתחיל ביום חמישי בשבוע הבא, ואני מאוד מקווה שהחברים שלנו יוכלו להשתחרר מעבודה ומעסקיהם. בימינו זה לא פשוט, מפני שיכולות להיגרם אי נעימויות מצד המעסיקים. אני מזהיר: אל תסכנו את מקום העבודה ואל תעזבו אותו אם אין אפשרות לקחת חופשה.

ואנחנו מצידנו נשתדל לשדר שידור רצוף.

מה שנוגע להכנה – העיקר זה החיבור, כלומר חיבור באמת עמוק, פנימי, בין כולנו, בין כל הקבוצות וכל החברים, כדי שאף אחד מאיתנו לא ישָכָח. אנחנו צריכים להתכונן לפעולה יותר צפופה ומלוכדת. מיום ראשון הבא אנחנו נקדיש לכך שיעורים מיוחדים. תהיו איתנו, והכול יסתדר.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 26.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
עצות לפני הכנס
אין יותר מרחקים
ההתקפה כבר החלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest