דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / ישראל צריכה לנצל את האו"ם

ישראל צריכה לנצל את האו"ם

מתוך מאמר דעה של גיא בכור (פרשן לענייני המזרח התיכון) שהתפרסם ב-Ynet: "בשנה החמישית להרס המזרח התיכון, שיימשך עוד עשרות שנים, התברר שהאו"ם אינו מסוגל להשפיע על אף אחד, חוץ מישראל. לכן הגיע הזמן לנצל את האו"ם בתור אמצעי התקפי, ולא רק להתגונן.

הגיע הזמן להעביר את הפעולות הצבאיות לשטח האויב. את מוסד או"ם צריך להטביע בתלונות, דו"חות ומידע על ההרס שמתרחש סביבנו. אנחנו צריכים ליצור להם בעיות, כפי שהם שואפים ליצור בעיות לנו. ישראל צריכה לתקוף ולא להתגונן. באופן כזה היא תוכל "להתמקח" עם האו"ם, להפחית את מינון ההאשמות, בתמורה לצמצום מינון העלבונות על ידי המפלגות הערביות, שיודעות מה יקרה אם במערב תיוודע האמת עליהן. באופן כזה נכריח את העולם להבין, שישראל היא מעוז של דמוקרטיה וזכויות האדם, והעולם יבין היכן גן העדן במזרח התיכון והיכן הגיהינום".

אני חושב שזו נאיביות חביבה! העולם גם ככה יודע הכול בצורה טובה מאוד ומצדיק לגמרי את כל הפשעים, מפני שנגד היהודים וישראל זה לא פשעים, אלא התנהגות נכונה, גבורה. כל העולם נמצא בקשירת קשר להשמדת ישראל, מה גם שהם לא צריכים להגיע להבנה הדדית בקשר לזה, זה מובן בין כל אומות העולם באופן אינסטינקטיבי, כמו שהיה לאורך כל ההיסטוריה. רק על ידי התיקון שלנו (איחוד וחיבור בינינו), נוכל להעביר את המצב הזה גם לעולם, ואז, ורק אז, הם יתחילו לכבד אותנו ויבואו אלינו, מפני שנוכל לתת לעולם מה שכל כך נחוץ לו, ושאף אחד אחר חוץ מאיתנו לא יכול לתת לו, וזה איחוד וגילוי בתוך האיחוד הזה, של מדרגת ההתפתחות הבאה של האנושות.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest